#10 • 2019.04.02. 17:52 • Ez a hozzászólás szerkesztve lett ekkor: 2019.04.02. 17:54 [Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!] | |
| |
#9 • 2019.04.02. 17:51 [Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!] | |
| |
#8 • 2019.04.02. 17:44 Hellblade írta: Akkor segítek a sötétben lapuló minuszolóknak,akiknek nem megy a szövegértelmezés:
Bármilyen ökör leszel a játékban,nem lesznek következményei.. Maradjunk a hamburgeres példánál: Meghal miattad valaki,de majd gondolom beszól egy női hang,hogy : "Hát,igazából le van ****va,menj a következő ponthoz.." Eddig az volt a következmény hogy mission failed' volt,így vagy úgy.. A következmények nélküliség jelentése,számomra az,hogy bármit tehetsz,nem lesz rossz vége.. Ezt mondja ki a cikk címe,és tartalma is.. Nem nagy dolog, a szövegértelmezés még gyerekkorban elsajátítható.. ![]() Habár kicsit nehezebb mint egy minusz gomb megnyomása.. De nem vészes.. ![]() Vegyük példának a Witcher 3-at: nem egy szituáció van, ahol kvázi bármit megtehetsz, és ennek megfelelően gördül tovább a történet, csak éppen a döntésed függvényében. Pl. nem fog utána egy karakter beszélni veled. Ez ugyanaz a döntési szisztéma, mint mondjuk egy Mass Effectben, csak beépítve fluidan a játékmenetbe, hogy párbeszédek helyett tettekkel döntesz, így kölcsönözve egy folytonosságot az egésznek. Nem vágom, mi olyan érthetetlen számodra ezen. ![]() du kan ikke draebe mig | |
| |
#7 • 2019.04.02. 17:43 Hellblade írta: Akkor segítek a sötétben lapuló minuszolóknak,akiknek nem megy a szövegértelmezés:
Bármilyen ökör leszel a játékban,nem lesznek következményei.. Maradjunk a hamburgeres példánál: Meghal miattad valaki,de majd gondolom beszól egy női hang,hogy : "Hát,igazából le van ****va,menj a következő ponthoz.." Eddig az volt a következmény hogy mission failed' volt,így vagy úgy.. A következmények nélküliség jelentése,számomra az,hogy bármit tehetsz,nem lesz rossz vége.. Ezt mondja ki a cikk címe,és tartalma is.. Nem nagy dolog, a szövegértelmezés még gyerekkorban elsajátítható.. ![]() Habár kicsit nehezebb mint egy minusz gomb megnyomása.. De nem vészes.. | |
| |
#6 • 2019.04.02. 17:36 • Ez a hozzászólás szerkesztve lett ekkor: 2019.04.02. 17:38 [Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!] | |
| |
#5 • 2019.04.02. 16:38 [Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!] | |
| |
#4 • 2019.04.02. 16:34 Hellblade írta: "a fejlesztési stádium során azzal a filozófiával álltak neki a missziók megalkotásának, hogy vajon mi lehet a legostobább dolog, amit a játékos tehet - ennek értelmében úgy lettek tervezve a küldetések, hogy bármit teszünk, sosem fogjuk tudni elrontani azokat. "
Én a cikk értelmezése után arra következtetek,hogy maximum annyi lesz ha pl meghal akit megkellene védened,mehetsz a következő küldetésre..(következmények nélkül) A példával is arra utal,hogy ha egy hambi miatt hagysz meghalni valakit,az se baj.. ![]() du kan ikke draebe mig | |
| |
#3 • 2019.04.02. 16:28 • Ez a hozzászólás szerkesztve lett ekkor: 2019.04.02. 16:29 [Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!] | |
| |
#2 • 2019.04.02. 16:13 Hellblade írta: Ez eddig is így volt,csak nem a fő küldetéseknél..
Bár kérdés: Jó e ez? Hogy ostaba emberekhez igazítják a dolgokat.. Mert ugye ha a való életbe elrontasz valamit,sanszosan nem kell másnap menned.. Ha meg egy hamburger miatt hal meg az akit a feladatod megvédeni,akkor minden megy tovább.. és hogy ez mennyire jó dolog.. Úgy adja elő mintha ez valami nagy fejlődés lenne.. Mi van?! Wtf? ![]() ![]() Mi értelme az egésznek,ha a tetteinknek nincs következménye? du kan ikke draebe mig | |
| |
#1 • 2019.04.02. 16:08 • Ez a hozzászólás szerkesztve lett ekkor: 2019.04.02. 16:12 [Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!] | |
|
A Game Channel a gaming élet híreiről, a videójátékokról, fejlesztésekről és egyéb érdekességekről számol be Neked. Az XboxSX, a PS5, a Switch és a PC mellett a Vita, a 3DS, a lastgen és mobil hírek is helyet kapnak. Ezen kívül folyamatosan játékteszteket, exkluzív anyagokat, mozifilm kritikákat találsz nálunk!