 WeperIfjonc
2014. szeptember 14. óta tag
8 hsz
|
#11 • 2014.09.14. 02:46 Nekem tetszik a Hero engine is, jól megoldották. Igaz a kasztok képességeinek még vannak bugjai (mint pl. ninjánál a Gyilkos Szúrás képesség nem teleportálja oda a karaktert az ellenfélhez), de ettől eltekintve grafikailag nem rossz.
Sok magyarnak igazából nincs is nagy grafikai igénye, inkább a játékmenet foglalkoztatja őket. Hisz sok magyar játékos játszik a Metin2 eredeti és privát változataival is, pedig a Metin2-nek nem a legjobb a grafikája. Szóval véleményem szerint grafika szempontjából jó választás volt a Hero engine a régi Metin2-es motorhoz képest.
Bár azt mindig is hiányoltam belőle, még a Metin2-es motor óta, hogy nem lehet benne ugrálni, mint más MMO-kban.  |
|
|
|
#10 • 2014.09.03. 17:31 PaulMarloW írta:Érdekes információk, már csak azt nem értem hogyha spóroltok az engine fejlesztési idővel (mert ugye ezért választottátok azt amit), akkor miért nem fordítjátok a megtakarított idő kicsiny részét arra, hogy designban igényesebb munka kerüljön ki a kezetek közül...mert amit látok ingame videón meg ahogy a weboldalatok kinéz az a '90-es években még trendinek számított és jónak. Az engine választással megspórolt idő arra kellett, hogy a játékkal megfelelő szintre jussunk a megjelenésig.
Igyekeztünk a fejlesztési időt a játék méreteihez és léptékéhet képes a lehető legalacsonyabban tartani - ekkora projektek általában sokkal hosszabb és költségesebb fejlesztési ciklust jelentenek. Emellett viszont mindig törekedtünk arra, hogy igényes és a játékosainknak tetsző tartalmat fejlesszünk.
Kérlek fejtsd ki bővebben, hogy mik ahzok a részek, amelyeket kifogásoltál, hogy adott esetben javíthassunk rajtuk, vagy okuljunk belőle. Az építő jellegű kritikának - akárcsak a dícséretnek - nagyon örülünk. Magic to Master - Online MMO |
|
|
|
#9 • 2014.09.03. 17:24 maxx1717 írta:Szép munka, az biztos, hogy rengeteg munka van vele, bár őszintén bevallom, ez már nem a megszokott metin-hez hasonlít.
Számomra, ennek már egy teljesen új nevet kellett volna adni (tudom a mostani is teljesen új)...
De attól függetlenül szép munka, gratulálok a csapatnak! Köszönjük a dícséretet, nagyon jól esik!
Az általad említett a nevet és sok egyéb tervezői döntést érintő posztot pedig mindenképpen szeretnénk közzétenni, amint időnk engedni, mert sok játékosunk számra zavaros még a kép, ami teljesen érthető. Magic to Master - Online MMO |
|
|
|
#8 • 2014.09.03. 17:22 Ronalddo írta:Nagyon érdekes backstage infók, köszönjük szépen hogy ilyet is megosztotok velünk! A második részben miről lesz még szó? Azt hittem itt már mindent kiveséztetek!  A második részben arra fogunk kitérni, hogy milyen előnyök és megkötések járnak a kiválasztott motorral. Érdemes lesz visszanézni  Magic to Master - Online MMO |
|
|
|
#7 • 2014.09.03. 17:20 Mordorer írta:Érthető amiért ezt a motort választottátok és akkor a felhozatal is silányabb volt mint most. Viszont szerintem sosem késő váltani. Meg kéne lépni egy jobb teljesítményű motort.
Bár lehet hogy az egy üzleti öngyilkosság... Jól látod, hogy a választék és azok a lehetőségek, ahogyan engine-t lehet licence-elni nagyot változtak a fejlesztési idő alatt, ahogy azt is, hogy a motorcsere nem igazán lehetséges üzleti megfontolások miatt. Természetesen mi is szívesen dolgoznánk egy olyan motorral, amely több lehetőséget ad a kezünkbe (egyetértek kpal hozzászólósával, a "CryEngine ütős") de hogy a jelenlegi szintre hozzuk a játékot, az a cikkben is említett speciális követelmények miatt legalább, annyi, vagy több munkát emésztene fel, mint amennyit eddig összesen belefektettünk, így aligha kivitelezhető a motorcsere. Magic to Master - Online MMO |
|
|
 PaulMarloWMessiás
2013. augusztus 27. óta tag
1.389 hsz
|
#6 • 2014.09.02. 10:00 Érdekes információk, már csak azt nem értem hogyha spóroltok az engine fejlesztési idővel (mert ugye ezért választottátok azt amit), akkor miért nem fordítjátok a megtakarított idő kicsiny részét arra, hogy designban igényesebb munka kerüljön ki a kezetek közül...mert amit látok ingame videón meg ahogy a weboldalatok kinéz az a '90-es években még trendinek számított és jónak. The myth is the public dream and the dream is the private myth. |
|
|
 RonalddoGC Imperator
2014. július 12. óta tag
7.517 hsz
|
#5 • 2014.09.01. 18:26 Nagyon érdekes backstage infók, köszönjük szépen hogy ilyet is megosztotok velünk! A második részben miről lesz még szó? Azt hittem itt már mindent kiveséztetek!  (nem) csak a foci |
|
|
 zenderBa'al-Hadad
2014. március 04. óta tag
4.395 hsz
|
#4 • 2014.08.30. 21:17 Ó azért a CryEngine nagyon ütős lett volna! |
|
|
 MordorerGC Imperator
2014. július 12. óta tag
6.619 hsz
|
#3 • 2014.08.29. 12:47 Érthető amiért ezt a motort választottátok és akkor a felhozatal is silányabb volt mint most. Viszont szerintem sosem késő váltani. Meg kéne lépni egy jobb teljesítményű motort.
Bár lehet hogy az egy üzleti öngyilkosság... |
|
|
 kpalGC Imperator
2013. augusztus 28. óta tag
13.221 hsz
|
#2 • 2014.08.29. 09:21 CryEngine az ütős pedig  |
|
|
 maxx1717Haladó
2014. április 12. óta tag
119 hsz
|
#1 • 2014.08.28. 20:37 Szép munka, az biztos, hogy rengeteg munka van vele, bár őszintén bevallom, ez már nem a megszokott metin-hez hasonlít.
Számomra, ennek már egy teljesen új nevet kellett volna adni (tudom a mostani is teljesen új)...
De attól függetlenül szép munka, gratulálok a csapatnak! |
|
|