Az engine választás miértje és nehézségei - 1. rész

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 a(z) 1 -ból
Weper profilja, adatai

Weper

Ifjonc
2014. szeptember 14. óta tag
8 hsz
#11 • 2014.09.14. 02:46
Nekem tetszik a Hero engine is, jól megoldották. Igaz a kasztok képességeinek még vannak bugjai (mint pl. ninjánál a Gyilkos Szúrás képesség nem teleportálja oda a karaktert az ellenfélhez), de ettől eltekintve grafikailag nem rossz.
Sok magyarnak igazából nincs is nagy grafikai igénye, inkább a játékmenet foglalkoztatja őket. Hisz sok magyar játékos játszik a Metin2 eredeti és privát változataival is, pedig a Metin2-nek nem a legjobb a grafikája. Szóval véleményem szerint grafika szempontjából jó választás volt a Hero engine a régi Metin2-es motorhoz képest.

Bár azt mindig is hiányoltam belőle, még a Metin2-es motor óta, hogy nem lehet benne ugrálni, mint más MMO-kban. röhögő smiley
M2M_Blogger profilja, adatai

M2M_Blogger

Visszatérő
2014. június 04. óta tag
31 hsz
#10 • 2014.09.03. 17:31
PaulMarloW írta:
Érdekes információk, már csak azt nem értem hogyha spóroltok az engine fejlesztési idővel (mert ugye ezért választottátok azt amit), akkor miért nem fordítjátok a megtakarított idő kicsiny részét arra, hogy designban igényesebb munka kerüljön ki a kezetek közül...mert amit látok ingame videón meg ahogy a weboldalatok kinéz az a '90-es években még trendinek számított és jónak.
Az engine választással megspórolt idő arra kellett, hogy a játékkal megfelelő szintre jussunk a megjelenésig.
Igyekeztünk a fejlesztési időt a játék méreteihez és léptékéhet képes a lehető legalacsonyabban tartani - ekkora projektek általában sokkal hosszabb és költségesebb fejlesztési ciklust jelentenek. Emellett viszont mindig törekedtünk arra, hogy igényes és a játékosainknak tetsző tartalmat fejlesszünk.
Kérlek fejtsd ki bővebben, hogy mik ahzok a részek, amelyeket kifogásoltál, hogy adott esetben javíthassunk rajtuk, vagy okuljunk belőle. Az építő jellegű kritikának - akárcsak a dícséretnek - nagyon örülünk.
Magic to Master - Online MMO
M2M_Blogger profilja, adatai

M2M_Blogger

Visszatérő
2014. június 04. óta tag
31 hsz
#9 • 2014.09.03. 17:24
maxx1717 írta:
Szép munka, az biztos, hogy rengeteg munka van vele, bár őszintén bevallom, ez már nem a megszokott metin-hez hasonlít.
Számomra, ennek már egy teljesen új nevet kellett volna adni (tudom a mostani is teljesen új)... röhögő smiley
De attól függetlenül szép munka, gratulálok a csapatnak!
Köszönjük a dícséretet, nagyon jól esik!

Az általad említett a nevet és sok egyéb tervezői döntést érintő posztot pedig mindenképpen szeretnénk közzétenni, amint időnk engedni, mert sok játékosunk számra zavaros még a kép, ami teljesen érthető.
Magic to Master - Online MMO
M2M_Blogger profilja, adatai

M2M_Blogger

Visszatérő
2014. június 04. óta tag
31 hsz
#8 • 2014.09.03. 17:22
Ronalddo írta:
Nagyon érdekes backstage infók, köszönjük szépen hogy ilyet is megosztotok velünk! A második részben miről lesz még szó? Azt hittem itt már mindent kiveséztetek! mosolygó smiley
A második részben arra fogunk kitérni, hogy milyen előnyök és megkötések járnak a kiválasztott motorral. Érdemes lesz visszanézni kacsintó smiley
Magic to Master - Online MMO
M2M_Blogger profilja, adatai

M2M_Blogger

Visszatérő
2014. június 04. óta tag
31 hsz
#7 • 2014.09.03. 17:20
Mordorer írta:
Érthető amiért ezt a motort választottátok és akkor a felhozatal is silányabb volt mint most. Viszont szerintem sosem késő váltani. Meg kéne lépni egy jobb teljesítményű motort.

Bár lehet hogy az egy üzleti öngyilkosság...
Jól látod, hogy a választék és azok a lehetőségek, ahogyan engine-t lehet licence-elni nagyot változtak a fejlesztési idő alatt, ahogy azt is, hogy a motorcsere nem igazán lehetséges üzleti megfontolások miatt. Természetesen mi is szívesen dolgoznánk egy olyan motorral, amely több lehetőséget ad a kezünkbe (egyetértek kpal hozzászólósával, a "CryEngine ütős") de hogy a jelenlegi szintre hozzuk a játékot, az a cikkben is említett speciális követelmények miatt legalább, annyi, vagy több munkát emésztene fel, mint amennyit eddig összesen belefektettünk, így aligha kivitelezhető a motorcsere.
Magic to Master - Online MMO
PaulMarloW profilja, adatai

PaulMarloW

Messiás
2013. augusztus 27. óta tag
1.389 hsz
#6 • 2014.09.02. 10:00
Érdekes információk, már csak azt nem értem hogyha spóroltok az engine fejlesztési idővel (mert ugye ezért választottátok azt amit), akkor miért nem fordítjátok a megtakarított idő kicsiny részét arra, hogy designban igényesebb munka kerüljön ki a kezetek közül...mert amit látok ingame videón meg ahogy a weboldalatok kinéz az a '90-es években még trendinek számított és jónak.
The myth is the public dream and the dream is the private myth.
Ronalddo profilja, adatai

Ronalddo

GC Imperator
2014. július 12. óta tag
7.517 hsz
#5 • 2014.09.01. 18:26
Nagyon érdekes backstage infók, köszönjük szépen hogy ilyet is megosztotok velünk! A második részben miről lesz még szó? Azt hittem itt már mindent kiveséztetek! mosolygó smiley
(nem) csak a foci
zender profilja, adatai

zender

Ba'al-Hadad
2014. március 04. óta tag
4.395 hsz
#4 • 2014.08.30. 21:17
Ó azért a CryEngine nagyon ütős lett volna!
Mordorer profilja, adatai

Mordorer

GC Imperator
2014. július 12. óta tag
6.619 hsz
#3 • 2014.08.29. 12:47
Érthető amiért ezt a motort választottátok és akkor a felhozatal is silányabb volt mint most. Viszont szerintem sosem késő váltani. Meg kéne lépni egy jobb teljesítményű motort.

Bár lehet hogy az egy üzleti öngyilkosság...
kpal profilja, adatai

kpal

GC Imperator
2013. augusztus 28. óta tag
13.221 hsz
#2 • 2014.08.29. 09:21
CryEngine az ütős pedig kacsintó smiley
maxx1717 profilja, adatai

maxx1717

Haladó
2014. április 12. óta tag
119 hsz
#1 • 2014.08.28. 20:37
Szép munka, az biztos, hogy rengeteg munka van vele, bár őszintén bevallom, ez már nem a megszokott metin-hez hasonlít.
Számomra, ennek már egy teljesen új nevet kellett volna adni (tudom a mostani is teljesen új)... röhögő smiley
De attól függetlenül szép munka, gratulálok a csapatnak!
1 a(z) 1 -ből
rDAVE profilja