Az ember elég béna,ez konzol és nem PC!
Itt nagyon hardver közelben programoznak,és a CPU limit miatt találták ki a DX12 őt is.
https://www.hardocp.com/article/2016/04/19/dx11_vs_dx12_intel_cpu_scaling_gaming_framerate/4
Látható,hogy tesztelik,amit a GPU-t nagy terhelés éri,akkor ott DX12 alatt a CPU alacsony frekvencián is egész hatékonyan kibírja szolgálni,nagyságrendekkel jobban ,mint DX11 alatt. A Xbox One X ben egy 2.3GHz 8-magos AMD custom ?Jaguar? CPU van,amit feltúrbóztak cache és memória eléréseben és frekvenciában,szóval érezhetően jobb ,mint a PS4 PRO CPU-ja. Ezenkívül konzolon,ha a program nem bírja a natív felbontást ,akár 4K-t akkor különböző render módokkal belőhetik nagyon folyékonyra a grafikát. Pl: Chessboard rendering,dinamic scaling ..és a hardveres felskálázás 1080P + ban számolja a grafikát,és hardveresen kitolja 4K-ra HDMI-n. Az új Scorpio,lényegében egy szuper erős APU chip!
https://wccftech.com/star-wars-battlefront-ii-pc-xbox-one-x/
A videóban látható,mit tól egy VEGA kártyával szerelt 2x drágább Pc és mit a X1X...a dzsungelben látszódik forduláskor,hogy konzolon még folyékonyabb is 4K ban!