Nekem kicsikét úgy tűnt, hogy van egy kis zavar annak a terén, hogy az AAA és az AA pontosan miket takarnak. Egy játék nem úgy készül, hogy AA lesz vagy AAA, ez csak a megjelenés után fog eldőlni. Az AA címek gyakorlatilag azok a játékok, amelyekben benne volt a potenciál, hogy AAA cím legyen, de különféle okok miatt (büdzsé hiánya) nem lett annyira kifinomult, hogy az AAA mércéjét megüsse. Indie játék is lehet AAA kategóriás, ezt továbbra is a megjelenés dönti el (bár indie-kre inkább kiemelik, hogy indie, ezért III kategória az, ami másoknál az AAA, de gyakorlatilag ugyanazt takarja).
Az ötlethiány dologgal nem értek egyet, mert rengeteg egyedi játék készült, de sokuknak a megvalósítása lett csúfos. Nem is olyan rég jött ki az Agony, amiről mindenki azt gondolta, hogy legalább az AA szintet megüti, azonban elég csúfosat bukott megjelenéskor, mert a megvalósítása katasztrofálisan rossz volt. Ötlet az mindig van, meg kockázat is, de végül mindig is a megvalósítás számít.
Irreális célok... hát izé

Mind ott voltunk a No Man's Sky fiaskónál. A célok nem voltak irreálisak, csak kevés idő volt arra, hogy mindent megvalósítsanak. Hogy mi irreális játékfejlesztéskor, az elég szubjektív tud lenni.