A játékipar elstílustalanodása.

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 a(z) 1 -ból
Neurotic profilja, adatai

Neurotic

Messiás
2011. október 16. óta tag
1.092 hsz
#7 • 2014.08.04. 21:30
Olvastam a blog címét és mondom magamban végre egy magvas téma. Erre látom, hogy egy nyúlfarknyi értelme nincs írás ami gondolom pont olyan hosszú, hogy meglegyen a minimum hossz és járjon érte a kredit. Ráadásnak még az első hozzászólás is értelmetlenül lenyúlva a szerzőtől. A hozzászólások többsége több értelmet hordoz magában mint maga a blog.

Egyébként osztom az előttem szólók véleményét. Még annyit tennék hozzá, hogy a mai világban már annyira telített a játékipar, hogy nehéz olyan címmel kijönni amit az emberek venni fognak mint a cukrot. Ezért annyi a folytatás. Az előző részek rajongói azokat tuti be fogják szerezni még akkor is ha az elődhöz képest nem ad semmi újat.

Ezért van az, hogy a tripla A-s címek nem nagyon akarnak újítani, és ezért van az, hogy az indie piacon kerülnek mostanság az olyan címek amire érdemes odafigyelni. Pedig ha lenne eszük a nagy cégeknek jó, új ötleteket valósítanának meg és nem a lerágott csontokat dobnák oda újra és újra az embereknek. Reméljük a jövőben mernek majd kockáztatni a nagy játékgyárosok is.
http://gamernaplo.hu
#6 • 2014.08.04. 11:48
[Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!]
rDAVE profilja, adatai

rDAVE

GC Imperator
2008. április 17. óta tag
14.369 hsz
#5 • 2014.08.04. 10:00
Felvetsz egy problémát, de én nem kaptam rá választ, legalábbis nem a blogból, ez picit zavaró. (:
Ha újítani próbálnak, de valami lelketlen akármi lesz a vége, az nekem nagyobb baj, mintha újrahasznosítanak, viszont profin csinálják és úgy érzed valóban részese vagy a történetnek.
The Last Of Us se túl eredeti, ahogy az Uncharted sorozatuk se, mégis mindkettő szerethető és sok rajongót szerzett. Final Fantasy XIV: A Realm Reborn is sok MMO sablont követ, eléggé biztonsági játékot játszottak a fejlesztők és mégis egyedi kis világ lett. mosolygó smiley
kpal profilja, adatai

kpal

GC Imperator
2013. augusztus 28. óta tag
13.221 hsz
#4 • 2014.08.04. 09:12
sok évvel ezelőtt jó volt azóta ritka ami igazán kiugró lenne és pl hónapokra leköt .
PaulMarloW profilja, adatai

PaulMarloW

Messiás
2013. augusztus 27. óta tag
1.389 hsz
#3 • 2014.08.04. 09:08
Olyan hogy elstílustalanodás nem létezik.(Még a szóra is csak egy linket dobott a google,szóval a szó se helytálló azon felül hogy kiolvsni is alig lehet meg úgy egészében elég undi röhögő smiley )

A játékfejlesztés is egy biznisz és ahhoz hogy sikeres játékot dobj piacra olyan elemeket kell megfogni amik már egyszer (vagy többször) sikeresen helytálltak.Így a nagy fejlesztők csak nagyon félve mernek beleugrani új ötletekbe míg az Indie fejlesztőknek jóformán veszteni valójuk csak a villany számlájukon és az idejükön van.Ha!Nem egy olyan Indie fejlesztőkről beszélünk akik már majdhogynem nagy iparban csinálják az indie címeket.
The myth is the public dream and the dream is the private myth.
zender profilja, adatai

zender

Ba'al-Hadad
2014. március 04. óta tag
4.398 hsz
#2 • 2014.08.04. 08:51
Kő szimulátor na igen... röhögő smiley Valóban nem valami sok ötlet van a mai játékokban, rengeteg az ismétlés pl. De viszont grafikailag rengeteget fejlődött az ipar.

Legközelebb ne vedd el az első hsz lehetőségét főleg ne értelmetlenül, marco úgyis elveszi az érte kapott kreditedet.
GaBass profilja, adatai

GaBass

Ifjonc
2014. augusztus 04. óta tag
1 hsz
#1 • 2014.08.04. 03:53
mosolygó smiley
1 a(z) 1 -ből
marco profiljaBotyi profilja