Shade írta:
Emlékszek anno az Another Worldben vért izzadtam. És nem vittem végig, arra kellett még 10év. 

Annak sem örülnék annyira, ha elölről kellene kezdenem a játékot egy halál után, mert mondjuk csöngött a telefon, vagy nem tudnék menteni (mint a Magickában, amelyik ugyebár mai játék), amikor aludni megyek, mert másfél óra (oké, lehet, ez túlzás) játék menne kárba, és igaz, hogy azt a részt már hamarabb végig tudnám vinni, de azt hiszem, ötször-tízszer is meggondolnám, hogy belefogok-e újra a már látott fejezetbe, annak NAGYON kiemelkedő történetnek/játékmódnak kell lennie, hogy megtegyem).
Valami olyasmi kellene, hogy a mentőopciókat (pl. a figyelmeztetéseket, a térképjeleket ? sokan azok miatt is panaszkodnak, hogy elveszi a felfedezés örömét) ki lehessen kapcsolni, ha valaki szeret vért izzadni, aki viszont játszani szeret, az bekapcsolhatja.
Na most. A legtöbb játékban erre ma is megvan a lehetőség. Csak nem az a baj, hogy a kísértés erősebb, és azért a többség mégis él segédlettel? (jó, jó, ez talán gonosz volt, és biztos vannak játékok, amelyekben nem lehet kikapcsolni).