A Diablo III könnyen tanulható lesz, ámde mesterévé már nehezebben válhatunk

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 a(z) 1 -ból
Catilina profilja, adatai

Catilina

Visszatérő
2010. november 14. óta tag
47 hsz
#7 • 2011.07.30. 14:13
Shade írta:
Emlékszek anno az Another Worldben vért izzadtam. És nem vittem végig, arra kellett még 10év. röhögő smiley
Őszintén? Én nem nagyon örülnék, ha egy játékot tíz év alatt tudnék végigvinni. Amúgy most vittem végig a Deus Ex első részét, az elég régi (igaz, nem 8 bites), de nem mondhatnám, hogy nehéz volt, csak élvezetes, nekem kb. ennyi az elvárásom a játékkal.

Annak sem örülnék annyira, ha elölről kellene kezdenem a játékot egy halál után, mert mondjuk csöngött a telefon, vagy nem tudnék menteni (mint a Magickában, amelyik ugyebár mai játék), amikor aludni megyek, mert másfél óra (oké, lehet, ez túlzás) játék menne kárba, és igaz, hogy azt a részt már hamarabb végig tudnám vinni, de azt hiszem, ötször-tízszer is meggondolnám, hogy belefogok-e újra a már látott fejezetbe, annak NAGYON kiemelkedő történetnek/játékmódnak kell lennie, hogy megtegyem).

Valami olyasmi kellene, hogy a mentőopciókat (pl. a figyelmeztetéseket, a térképjeleket ? sokan azok miatt is panaszkodnak, hogy elveszi a felfedezés örömét) ki lehessen kapcsolni, ha valaki szeret vért izzadni, aki viszont játszani szeret, az bekapcsolhatja.

Na most. A legtöbb játékban erre ma is megvan a lehetőség. Csak nem az a baj, hogy a kísértés erősebb, és azért a többség mégis él segédlettel? (jó, jó, ez talán gonosz volt, és biztos vannak játékok, amelyekben nem lehet kikapcsolni).
Hobbikocka profilja, adatai

Hobbikocka

Visszatérő
2011. április 26. óta tag
37 hsz
#6 • 2011.07.30. 13:35
Catilina írta:
Melyik játék az, amelyik szerintetek annak idején kihívás volt? Melyiket tartjátok az etalonnak a jó nehéz, és mégsem frusztráló? Nem kötekedés, ne értsetek félre, csak olyan sokszor olvasom ezt, kíváncsi vagyok rá, mit értetek rajta pontosan.
Én nem a 8 bitesekből, hanem kissé későbbiekből mondok párat hasraütésszerűen: Z, Clive Barker's Undying max nehézségi fokozaton, Commandos: Beyond the Call Of Duty (ha tényleg kommandózva csináltad és nem a sarokban kempelve pisztollyal).

Igaz, hogy ezeket is csak ki kellett ismerni, utána már inkább csak oda kellett figyelni és lehetett benne haladni. Ami a mostaniakban nem tetszik, hogy sokszor annyira a seggem alá tolják a megoldást. Pl. jön egy RTS-ben az ellenfél légi egységekkel, akkor rögtön szólnak, hogy "építs gyorsan légvédelmi tornyokat a kanyonhoz". Sokszor úgy érzem, mintha minden küldetés tutorial lenne, nagyon szájbarágósan elmagyarázzák a dolgokat, nem hagyják, hogy én találjam ki a megoldást.
Shade profilja, adatai

Shade

GC Imperator
2009. június 14. óta tag
5.611 hsz
#5 • 2011.07.30. 13:31
marco írta:
A 8 bites korszakból gyakorlatilag bármelyik játékot mondhatnánk. Manapság sem egy fps, sem egy horror játék nem jelent kihívást, mert nincs benne. Anno - és akkor most nem is 8 bitest mondok - például egy Alone in the Dark kegyetlen nehéz tudott lenni. És bizony meg lehetett benne halni... Nem úgy mint most, egy fps-ben ronggyá lőnek, de két másodperc múlva full életerőd van...
Emlékszek anno az Another Worldben vért izzadtam. És nem vittem végig, arra kellett még 10év. röhögő smiley
marco profilja, adatai

marco

GC Imperator
2001. január 20. óta tag
22.378 hsz
#4 • 2011.07.30. 13:27
Catilina írta:
Melyik játék az, amelyik szerintetek annak idején kihívás volt? Melyiket tartjátok az etalonnak a jó nehéz, és mégsem frusztráló? Nem kötekedés, ne értsetek félre, csak olyan sokszor olvasom ezt, kíváncsi vagyok rá, mit értetek rajta pontosan.
A 8 bites korszakból gyakorlatilag bármelyik játékot mondhatnánk. Manapság sem egy fps, sem egy horror játék nem jelent kihívást, mert nincs benne. Anno - és akkor most nem is 8 bitest mondok - például egy Alone in the Dark kegyetlen nehéz tudott lenni. És bizony meg lehetett benne halni... Nem úgy mint most, egy fps-ben ronggyá lőnek, de két másodperc múlva full életerőd van...
A jövőt azok határozzák meg, akik hajlandók azt formálni.
Catilina profilja, adatai

Catilina

Visszatérő
2010. november 14. óta tag
47 hsz
#3 • 2011.07.30. 12:46
Melyik játék az, amelyik szerintetek annak idején kihívás volt? Melyiket tartjátok az etalonnak a jó nehéz, és mégsem frusztráló? Nem kötekedés, ne értsetek félre, csak olyan sokszor olvasom ezt, kíváncsi vagyok rá, mit értetek rajta pontosan.
marco profilja, adatai

marco

GC Imperator
2001. január 20. óta tag
22.378 hsz
#2 • 2011.07.30. 11:09
Hobbikocka írta:
Na végre! Manapság játékok nagy része sajna nem jelent kihívást szomorú smiley.
Igen, sajnos nagyjából a játékok 0%-a jelent valamilyen kihívást egyáltalán.szomorú smiley
A jövőt azok határozzák meg, akik hajlandók azt formálni.
Hobbikocka profilja, adatai

Hobbikocka

Visszatérő
2011. április 26. óta tag
37 hsz
#1 • 2011.07.30. 02:07
Na végre! Manapság játékok nagy része sajna nem jelent kihívást szomorú smiley.
1 a(z) 1 -ből
marco profilja