A Ubisoft beismerte a Hyper Scape hanyatlását, újrakeverik a játékot

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 a(z) 1 -ból
Mordorer profilja, adatai

Mordorer

GC Imperator
2014. július 12. óta tag
6.622 hsz
#6 • 2020.10.03. 16:55
De kíváncsi leszek a végeredményre! Addig akkor nem is állok neki. röhögő smiley
petrovicsz profilja, adatai

petrovicsz

GC Imperator
2014. július 12. óta tag
7.080 hsz
#5 • 2020.10.03. 16:52
Láttunk már ilyesmit (No mans sky) ami azóta rohadt jó játék lett. Igaz, az nem Ubisoft, szerintem nekik nem jön össze ez a bravúr.
Direktor profilja, adatai

Direktor

Ba'al-Hadad
2017. március 07. óta tag
4.088 hsz
#4 • 2020.10.03. 14:54
Első lépésnek jó hogy felismerték a problémát.
Patrik94 profilja, adatai

Patrik94

GC Imperator
2016. július 23. óta tag
11.128 hsz
#3 • 2020.10.03. 10:40
Ennél már csak a Valorant ****abb. röhögő smiley
fighterlaci profilja, adatai

fighterlaci

GC Imperator
2017. március 11. óta tag
7.294 hsz
#2 • 2020.10.03. 10:37
Az igen. meglepett smiley Mondjuk már félsiker, ha valaki beismeri hogy elbaszta és elkezd dolgozni rajta.
rDAVE profilja, adatai

rDAVE

GC Imperator
2008. április 17. óta tag
14.372 hsz
#1 • 2020.10.03. 10:05
Konzolon a legnagyobb probléma az volt, hogy még csak nem is egyenletesen gyorsult a célzás, nagyon fura volt. Sokan használtak eltérő x és y tengely érzékenységet, hogy kevésbé legyen érezhető. Később adtak hozzá egy lineáris gyorsulást. A másik, hogy sem én, sem ismerőseim találják szórakoztatónak a battle royale-t, így igazából az ideglenes csapatos módot (egész lobby 3 csapatra oszlott) jobban élveztük. Örömmel látom, hogy még próbálkoznak, ráadásul a casual réteget is jobban megcélozzák.
Amúgy ha már verseny, a warzone-t nézik legtöbben twitchen... röhögő smiley
1 a(z) 1 -ből
Gargameth profiljarDAVE profilja