A No Man's Sky alkotója azt tanácsolja a fejlesztőknek, hogy magyarázkodás helyett inkább cselekedjenek

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 a(z) 1 -ból
totyak profilja, adatai

totyak

GC Imperator
2009. november 29. óta tag
33.676 hsz
#4 • 2019.07.10. 15:11
A baj ott van, hogy senki nem hiszi el, hogy a kiadás előtt nem látták, hogy gond van. Nem kellett volna úgy kiadni, csúsztatni kellett volna a premiert és kiadásra gatyába rázni. Csak azt elfelejti megemlíteni ez a jótét lélek emberke, hogy erősen bíztak abban, hogy a közösség szemet huny a csúfos start felett. Ez ma már nem járható út, a játékosok minden apró kilengésre ugranak. Ezután, ha életben akarták tartani a játékot, meg úgy egyáltalán a stúdiót, lépniük kellett. Szerintem, ha nincs világméretű felháborodás, akkor szépen ellavíroztak volna a gyenge kezdő verzióval, nem javítják.
Aki a GTA-t szereti, rossz ember nem lehet.
WarriorAutobot profilja, adatai

WarriorAutobot

GC Imperator
2015. január 11. óta tag
10.897 hsz
#3 • 2019.07.10. 14:11
Na az ő történetük az aminek inspirálnia kellene az olyan stúdiókat akik hasonló szintre süllyedtek.
Nekik se rögtön jött a siker, de legalább tényleg nem az volt hogy üres szavakkal dobálóztak.
Vector Sigma Victory
muki profilja, adatai

muki

GC Imperator
2008. október 24. óta tag
9.619 hsz
#2 • 2019.07.09. 21:54
# két egész évig nem kommunikáltak a sajtóval, sőt három teljes hónap eltelt úgy, hogy a közösséghez sem szóltak #

És szerinte ez így jól van? röhögő smiley
fighterlaci profilja, adatai

fighterlaci

GC Imperator
2017. március 11. óta tag
7.291 hsz
#1 • 2019.07.09. 21:53
Mondjuk az sem megoldás amit ők csináltak. röhögő smiley
1 a(z) 1 -ből