A God of War rendezője kiállt a lineáris játékok mellett

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 a(z) 1 -ból
totyak profilja, adatai

totyak

GC Imperator
2009. november 29. óta tag
33.676 hsz
#5 • 2017.10.19. 19:12
Szerintem meg mindegyik cég úgy intézi a dolgát, ahogy akarja. Az egy dolog, hogy a játékosoknak nem tetszik és felszólalnak ellene, de másik játékfejlesztő cégnek, vagy annak dolgozójának nem kéne véleményt nyilvánítani.
Aki a GTA-t szereti, rossz ember nem lehet.
Yanez profilja, adatai

Yanez

Messiás
2013. június 10. óta tag
1.146 hsz
#4 • 2017.10.19. 15:57
Totálisan egyetértek!
Az élet túl rövid ahhoz, hogy még ezt is olvasd.
WarriorAutobot profilja, adatai

WarriorAutobot

GC Imperator
2015. január 11. óta tag
10.897 hsz
#3 • 2017.10.19. 15:52
Az EA-nek az a baja hogy lineáris játékba nem lehet mikrotranzakciót pakolni és történetet meg nem tudnak írni.
Vector Sigma Victory
Direktor profilja, adatai

Direktor

Ba'al-Hadad
2017. március 07. óta tag
4.092 hsz
#2 • 2017.10.19. 15:51
Helyes! mosolygó smiley
fighterlaci profilja, adatai

fighterlaci

GC Imperator
2017. március 11. óta tag
7.308 hsz
#1 • 2017.10.19. 13:28
Totál egyetértek vele, és tök jó hogy ilyen jelentős videojátékos arc is ezt mondja.
1 a(z) 1 -ből
marco profilja