gokuvsvegita írta:
Hasonlót akartam írni.
Én se értem, már lassan mindig félkész játék kerül a lemezre, amit majd a megjelenés napján foltoznak...
Értem én hogy le kell gyártani a lemezeket, de akkor miért nem hagynak több időt a fejlesztésre.


Illetve, jobb lenne, ha nem fejlesztenék a játékot tovább, és akkor kiadnák hibásan? Vagy meg lehet oldani azt, mint régebben, hogy amit nem tudtak időben megoldani, azt így szépen nyissz, kivágták, és a végleges verzióban max kódmaradványok voltak. Én inkább örülök annak, hogy nem nyírják meg a játékot annyira, és akkor több dolog van benne.
A technológia fejlődött az elmúlt időszakban, és játékot fejleszteni egyre összetettebb feladattá válik, és az egyik leghálátlanabbá, mert a nagyérdemű mindig fog találni valami kifogásolni valót a játékban. És ha hiszitek, ha nem, egyes dolgokat elég nehéz beleprogramozni a játékba, de a fejlesztők meg nem akarják kihagyni. Manapság frissítésekkel meg tudják ezt oldani, hogy ne kelljen dolgokat kihagyni a játékban, és akkor finomhangolásokat végeznek különböző funkciókon. Régebben ez azért nem volt jellemző, mert akkoriban ez nem nagyon volt megvalósítható, és sok mindent úgy oldottak meg, ahogy említettem, hogy vagy nem törődtek vele, hogy mennyire bugos, vagy ha igen, akkor kivágták. Szóval úgy kb. a végleges játék töredéke volt annak, ami eredetileg lett volna.
Én személy szerint örülök neki, hogy a játékot azután is fejlesztik, miután kiadták, mert így megoldást lehet találni a játék esetleges hibáira, és esetleg új funkciókat tudnak beletenni. Szóval ennek inkább örülni kéne, mert szerintem manapság nem egy túlságosan leterhelő egy 5 gigás patch letöltése, és nem is időigényes, és nem lehúzni, hogy "így adnak ki félkész játékot" meg hasonlók.