A Bethesda soha többé nem ad korai tesztpéldányokat a sajtónak!

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 a(z) 1 -ból
Marduk profilja, adatai

Marduk

GC Imperator
2009. június 16. óta tag
6.142 hsz
#8 • 2016.10.27. 10:54
gokuvsvegita írta:
Hasonlót akartam írni. röhögő smiley Én se értem, már lassan mindig félkész játék kerül a lemezre, amit majd a megjelenés napján foltoznak... szomorú smiley Értem én hogy le kell gyártani a lemezeket, de akkor miért nem hagynak több időt a fejlesztésre.
Mert nagyon egyszerűnek hiszitek a fejlesztést. Alapból a fejlesztőcsapaton nagy a nyomás, hogy mindent, amit a feljebbvalók kitaláltak, beletegyék a játékba, és a játék megjelenését sem ők szabják meg, hanem ezt kitalálja valaki (feljebbvaló szintén), és ahhoz kell tartaniuk magukat. Szóval ha tetszik nekik, ha nem, a termék ki lesz adva egy adott időpontban.

Illetve, jobb lenne, ha nem fejlesztenék a játékot tovább, és akkor kiadnák hibásan? Vagy meg lehet oldani azt, mint régebben, hogy amit nem tudtak időben megoldani, azt így szépen nyissz, kivágták, és a végleges verzióban max kódmaradványok voltak. Én inkább örülök annak, hogy nem nyírják meg a játékot annyira, és akkor több dolog van benne.

A technológia fejlődött az elmúlt időszakban, és játékot fejleszteni egyre összetettebb feladattá válik, és az egyik leghálátlanabbá, mert a nagyérdemű mindig fog találni valami kifogásolni valót a játékban. És ha hiszitek, ha nem, egyes dolgokat elég nehéz beleprogramozni a játékba, de a fejlesztők meg nem akarják kihagyni. Manapság frissítésekkel meg tudják ezt oldani, hogy ne kelljen dolgokat kihagyni a játékban, és akkor finomhangolásokat végeznek különböző funkciókon. Régebben ez azért nem volt jellemző, mert akkoriban ez nem nagyon volt megvalósítható, és sok mindent úgy oldottak meg, ahogy említettem, hogy vagy nem törődtek vele, hogy mennyire bugos, vagy ha igen, akkor kivágták. Szóval úgy kb. a végleges játék töredéke volt annak, ami eredetileg lett volna.

Én személy szerint örülök neki, hogy a játékot azután is fejlesztik, miután kiadták, mert így megoldást lehet találni a játék esetleges hibáira, és esetleg új funkciókat tudnak beletenni. Szóval ennek inkább örülni kéne, mert szerintem manapság nem egy túlságosan leterhelő egy 5 gigás patch letöltése, és nem is időigényes, és nem lehúzni, hogy "így adnak ki félkész játékot" meg hasonlók.

https://sotetanyag.wordpress.com/
WarriorAutobot profilja, adatai

WarriorAutobot

GC Imperator
2015. január 11. óta tag
10.897 hsz
#7 • 2016.10.27. 10:28
Szerintem ezt nem hiszem hogy be tudják ezt az ígéretet tartani.
Vector Sigma Victory
totyak profilja, adatai

totyak

GC Imperator
2009. november 29. óta tag
33.676 hsz
#6 • 2016.10.26. 16:29
Ha nem a Bethesda-ról volna szó, meg is gyanúsítanám őket, hogy a játék hibáit akarják így rejtegetni a nagyérdemű elől. Így viszont ez elmarad. Két dolog lenne itt a megoldás, amiből az egyik viszonylag egyszerűen kivitelezhető. Szűkíteni kellene azt a kört, aki tesztpéldányt kaphat, illetve úgy kéne játékot készíteni, hogy ne kelljen 0 day patch (persze ilyen nem lesz). És persze az újságoknak is tudomásul kellene venni, és nagy villogó piros betűkkel feltűntetni a tesztekben, hogy a tesztelt példányt nem a végleges változat.
Aki a GTA-t szereti, rossz ember nem lehet.
gokuvsvegita profilja, adatai

gokuvsvegita

Messiás
2014. június 17. óta tag
1.310 hsz
#5 • 2016.10.26. 12:55
rDAVE írta:
Elég szomorú, hogy utolsó pillanatig, sőt megjelenés után is fejlesztenek... Az 5GB-s patch nem hibajavítás.
Hasonlót akartam írni. röhögő smiley Én se értem, már lassan mindig félkész játék kerül a lemezre, amit majd a megjelenés napján foltoznak... szomorú smiley Értem én hogy le kell gyártani a lemezeket, de akkor miért nem hagynak több időt a fejlesztésre.
Hát mi is legyen...?
Hentes profilja, adatai

Hentes

Nagymester
2014. július 12. óta tag
2.847 hsz
#4 • 2016.10.26. 12:37
Ezzel nálam azt érik el hogy amit eddig esetleg előrendeltem, most már azt sem fogom.
rDAVE profilja, adatai

rDAVE

GC Imperator
2008. április 17. óta tag
14.369 hsz
#3 • 2016.10.26. 12:10
Elég szomorú, hogy utolsó pillanatig, sőt megjelenés után is fejlesztenek... Az 5GB-s patch nem hibajavítás.
iPet profilja, adatai

iPet

Überbrutál
2011. október 25. óta tag
690 hsz
#2 • 2016.10.26. 12:07
Mondjuk nem értem, hogy miért pont a Doom volt a katalizátor, azt mindenki imádta. De ha ez így lesz, akkor lehetőleg ők meg oldják meg, hogy ne kelljen 5-10 gigákat letöltenünk Day1 patch címén.
And we shall know no fear
RyutheStaR profilja, adatai

RyutheStaR

Polihisztor
2015. február 14. óta tag
1.907 hsz
#1 • 2016.10.26. 11:59
A Doom istenkirály játék lett, aki mást mond az hazudik. Amúgy félő, hogy a Skyrim se lett olyan hú de remaster, szerintem ez is benne van a pakliban.
1 a(z) 1 -ből