15 felvonásos lesz a Final Fantasy XV, de csak az eleje nyitott világú

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 a(z) 1 -ból
rDAVE profilja, adatai

rDAVE

GC Imperator
2008. április 17. óta tag
14.211 hsz
#10 • 2016.09.04. 20:21
totyak írta:
Nekem pont az tetszett a bemutatókban, hogy mentek, amerre akartak. Megálltak az út szélén autóval és beszaladtak a mezőre, a tóhoz, stb. Miért kell ezt lekorlátozni?
És utána mi akadályoz meg, hogy megtedd? Az a terület nem veszik el, visszamehetsz.
Ravor profilja, adatai

Ravor

Nagymester
2010. február 23. óta tag
2.392 hsz
#9 • 2016.08.31. 11:40
Elsőre nem hangzik valami jól, de azért várjuk ki a végét
totyak profilja, adatai

totyak

GC Imperator
2009. november 29. óta tag
33.499 hsz
#8 • 2016.08.28. 17:25
Nekem pont az tetszett a bemutatókban, hogy mentek, amerre akartak. Megálltak az út szélén autóval és beszaladtak a mezőre, a tóhoz, stb. Miért kell ezt lekorlátozni?
Aki a GTA-t szereti, rossz ember nem lehet.
rDAVE profilja, adatai

rDAVE

GC Imperator
2008. április 17. óta tag
14.211 hsz
#7 • 2016.08.28. 15:13 • Ez a hozzászólás szerkesztve lett ekkor: 2016.08.28. 15:17
Imperator írta:
Már nem azért, de ezt nem fordítva kéne? Mondjuk a 7-nél is úgy volt, hogy az eleje elég lineáris volt, aztán a sztori kb 1/4-énél nyílt meg a világtérkép, ahol szabadon mászkálhattunk, persze teljesen felfedezni csak a játék végén lehetett. A XIII pedig beleesett abba a hibába, hogy a játék csak a legutolsó fejezetben nyílt meg, addig pedig szó szerint egy csőben kellett haladni, az eltévedés legkisebb esélye nélkül.
Szerintem a sztori miatt előnyösebb. Kezdenek kuszálódni a szálak, izgalmasabb, tömörebb élmény kell és így jobban koncentrálhatsz rá. Meg nem hiszem, hogy a XIII fajta cső megoldás lesz, mivel nem azt mondta, hogy lineáris lesz, hanem lineárisabb. Ott amúgy is szinte csak farmolásra volt jó a nyitott tér.
#6 • 2016.08.28. 14:38
[Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!]
Imperator profilja, adatai

Imperator

Nagymester
2014. december 26. óta tag
2.150 hsz
#5 • 2016.08.28. 14:37
Már nem azért, de ezt nem fordítva kéne? Mondjuk a 7-nél is úgy volt, hogy az eleje elég lineáris volt, aztán a sztori kb 1/4-énél nyílt meg a világtérkép, ahol szabadon mászkálhattunk, persze teljesen felfedezni csak a játék végén lehetett. A XIII pedig beleesett abba a hibába, hogy a játék csak a legutolsó fejezetben nyílt meg, addig pedig szó szerint egy csőben kellett haladni, az eltévedés legkisebb esélye nélkül.
Istencsászár vezesd szolgád!
Ronalddo profilja, adatai

Ronalddo

GC Imperator
2014. július 12. óta tag
6.252 hsz
#4 • 2016.08.28. 14:20
WarriorAutobot írta:
Ilyen volt már hogy fél nyitott világ?
Mert kb. most hallok róla először.
Biztos nem. És jó nagy baromság is.
(nem) csak a foci
WarriorAutobot profilja, adatai

WarriorAutobot

GC Imperator
2015. január 11. óta tag
10.897 hsz
#3 • 2016.08.28. 14:09
Ilyen volt már hogy fél nyitott világ?
Mert kb. most hallok róla először.
Vector Sigma Victory
Patrik94 profilja, adatai

Patrik94

GC Imperator
2016. július 23. óta tag
8.304 hsz
#2 • 2016.08.28. 13:47
Az igen. Még egy csalódás...
Santonio profilja, adatai

Santonio

Polihisztor
2015. június 07. óta tag
1.458 hsz
#1 • 2016.08.28. 13:44
Ne nemááááár. Ők is kezdik????
1 a(z) 1 -ből
Sunyi78 profiljaBotyi profilja