Nesztek... Tombolás és még szórakoztató is lehet, nem úgy mint a Hatred. Éljen a Boobshell, izé... Bombshell. Klikk a teljes hozzászóláshoz!
Nesztek... Tombolás és még szórakoztató is lehet, nem úgy mint a Hatred. Éljen a Boobshell, izé... Bombshell. Klikk a teljes hozzászóláshoz!
Jajnemár.... Ne kamuzzatok már, mondjátok ki, hogy elb.sztátok az időt. Klikk a teljes hozzászóláshoz!
Inkább haljon fájdalmas és kínkeserves halált a projekt... :D Nem értem mit bénáznak a filmmel, simán a legnagyobb mai filmek közé lehetne emelni, tökéletesen illene a... Klikk a teljes hozzászóláshoz!
Aki eddig nem váltott én amondó vagyok várja már meg a dx12-es cuccokat. Ott még lehetnek érdekes dolgok.230 ezret nem igen adnék ki egy 980ti-ért ha dx12ben vér gyenge lesz és... Klikk a teljes hozzászóláshoz!
Szerintem én maradok az asztalnál, nem kell nekem egérpad. Klikk a teljes hozzászóláshoz!
Még nem sikerült Zeldáznom, de ezt a részt biztos ki fogom próbálni valakinél. :) Klikk a teljes hozzászóláshoz!
Tiszta WiiU feeling! :O Meg fogom lesni. Klikk a teljes hozzászóláshoz!
Aranyos nagyon! Marco szuperképességére kíváncsi lennék! :D
iOS fejlesztések is vannak egyébként vagy "csak" Android a célplatform? Klikk a teljes hozzászóláshoz!
Csatlakozom totyakhoz, ennek a lényegét én sem értem. Ráadásul a Zelda ezernyi világból áll, mindenféle része van már, egyrészt értelme sem lenne, másrészt minek, inkább... Klikk a teljes hozzászóláshoz!
Magam részéről azt sem értem, hogy a Mario Maker miért olyan nagy dolog. Azt meg főleg nem, hogy mi volt olyan nehéz benne. Mario-nak van egy meghatározott kinézete, viszonylag... Klikk a teljes hozzászóláshoz!
Én amondó vagyok, hogy majd kimennek újra vlaamelyik évben, ha lesz mit mutatniuk. Nem kell mindig minden nagy fejlesztőnek ott lennie. Klikk a teljes hozzászóláshoz!
Pedig amúgy tényleg nem nehéz a dolog.
Lényegében minden számozott részt vehetjük úgy, mint egy-egy különálló játék saját történettel, mely lényegében sehogy nem... Klikk a teljes hozzászóláshoz!