Vendég írta:
"játékban egyáltalán semmi jelentőséget nem kap a sztori" Nyilván nem kap, hisz a sztorit a játékosok írják. #kover#Egyesítsd az emberiséget#kover_vege#, ez a lényeg: Így elég nagy súlyt kap a diplomácia a játékban, véleményem szerint nagyobb a súlya, mint hogy harcolsz jobbra-balra. Az exponenciális fejlődéshez is azt hozza, hogy inkább egy hidegháborús készülődős, intrikálós játék, aminek a végén egy eposzi csata van:) Mindkét béta fordulóban játszottam, valami eszméletlenül hangulatos volt a finálé, annak ellenére, hogy egy nagy sereg sem volt a kezemben, csak szondákkal kerestem az ellet, meg vezettem az utánpótlásseregeket.:) A szövetségi rendszer nagyon jó, lehetne ugyan csiszolni dolgokat benne, de alapvetően mindenkit hadra lehet fogni, legyen szó információszerzésről, beszállni egy kémcsatába, segíteni a kutató embereket egy kis homokkal, vagy a figyelem középpontjában lenni, mialatt a többiek által tápolódik az ember fia...stb :) Folytatva az egy bekezdéssel feljebb elkezdett gondolatot, szerintem kicsit kevés akciódús időszak van, van amikor leül a játék, de ekkor van idő rendesen átgondolni, hogy hogy lehet a legnagyobb erejű robbanásszerű növekedést produkálni. Ezt leginkább a hardcore agyalós, matekolós stratégia buzik élvezik. A gyakorlatban nagyon nehéz jól belőni az optimális fejlődési ívet, szal nem egy egyszerű történet, de pont emiatt zseniális:) Jah és vigyázat: függőséget okozhat! :)
hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja