Én azért hibáztatok a szülőket mind a gyerekeket, mert amúgy megfelelő nevelés/felvilágosítás megelőzi, vagy ha erre nem képesek a szülők akkor erre van a szülői felügyelet ami nem engedi a gyereknek hogy belépjen a store-ba vagy csak a szülői jelszó beírása után tudja kifizetni a kosár tartalmát.
Ha ezt nem csinálják meg a szülők akkor nem a szolgáltató hibázott mert a lehetőség ott volt hogy megakadályozza, de nem élt vele.
Azért is tudom hogy nevelés kérdése mert van egy 9 éves unokatesóm akinek például vettem feltöltőkártyát mikor jól oldotta meg a feladatot jutalom képen, de abból összesen egy darab játékot vett azt is akciósan mert el lett neki magyarázva hogy mi mennyi. Ő is szeretne egy halom cuccot ami csak skin meg egyéb hülyeség, de nem fog venni mert költséges és ezt a szülei nem szeretnék.
És nincs olyan rövid pórázon fogva mint amilyennek tűnik, de például rendezvényekre se nagyon engedték el mert nem szerették hogy baj legyen vele. Most nyáron már elengedték velem, és semmi probléma nem volt vele. Ott voltunk élvezte semmi gond nem volt vele. Mert elmagyaráztam neki mit mikor, miért és hogyan csináljon.
Tőlem áll a legmesszebb hogy védjem a játékipart. Főleg hogy például a kedvenc játékomat egy lehúzós, hatalmas hátralépéssel a mai napig képesek eladni! Szóval a játékipar ilyen férgei szépen bekaphatják! :D