Scal írta:
sokkal többet vártam ettől a játéktól mert miből is áll: New York pálya + gólem boss London pálya + Kraken boss + egy újabb New Yorki showdown oszt csókolom max 5 óra alatt kipörgethető, nagyon vérszegény a lények terén valamiért én nagyon vártam hogy griffekkel harcoljak - minthogy kezdetektől ott röpködnek a fejünk fölött, erre az elsőt Londonban kapom meg, én nem csináltam volna ilyen erősre őket Minotauruszokból összesen 5 darab van, egész végig vérfarkasokat, tűzsárkányokat, meg idegesítő Narikat fogunk gyilkolni - szegényes az egész, kétszer ennyi legendás lény is létezik - pl az a csápos akármi nem jött elő NY-ban a fegyverarzenál siralmas, szekerce minek kell, ha egyszer kell igazán használni???? az Animus energia kihagyott ziccer, semmi mást nem csináltam vele szinte csak gyógyítottam magam, - azért az idő homokjával mennyi mindent lehet csinálni - a lezárás is idegesített, ahelyett hogy lett volna még egy egység, nyitva hagyták, hátha lesz folytatása ami a legdurvább az viszont a játék linearitása, a Doomban nem éreztem ezt, pedig az már vagy 20 éve volt, az meg hogy ez köszönő viszonyban nincs az Unreal 3-al az hétszentség, kihasználatlan ami nekem tetszett belőle, az talán a hangulat, az epikusnak ígérkező sztori, meg a gyönyörű artbook, amit a játék mellé adtak
hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
dog travel suitcase profilja