aryy írta:
Hello, pár észrevétel/kiegészítés a cikkhez: - Taktikai nézetben tudsz váltani a szintkülönbségek közt (G és T gombok talán? De az alsó UI-sávban van rá külön gomb is, ha nem jól emlékeznék). - Az egy gombos lootot és tárgyrendezést én is hiányoltam, de az Alt gombbal tudod highlightolni a terepen a felszedhető, és interakt?v tárgyakat. - A lopakodás valóban "más", mint amit manapság megszokhattunk, de a megfelelő karakterrel rendes takarítást tudunk végezni, mire riadóztatnak. Én Blood-ot küldöm előre rambózni, több embert is elhallgattat a végtelen mennyiségű késével, mire észreveszik. Rengeteg lőszer, HP, AP és morál múlhat már csak egy ellenfélen is. Azt mondjuk nem tartom hibának, hogy real time módban gyorsan kell cselekednünk a lopakodásnál. Az ellenfél legyen háttal nekünk, ennél több támpont talán nem is kell. :) - Én kifejezetten üditőnek találom, hogy harc közben nem kell végre kamu találati százalékpontokra hagyatkoznunk. A találatot egy rakás változó együttese befolyásolja (az aktuális karakter skillpontjai, a választott fegyver, a fegyver állapota [modolva van-e vagy sem], a távolság, leshely, a lövésre elköltött AP, az ellenfél helyzete, páncélzata stb., stb.). Ezzel együtt mindig kapunk elegendő tippet, melyik ellenfélre és hova érdemes leginkáb célozni. Lehet, a sajtópéldányokban a fentiek még máshogy voltak, és nem kizárt, hogy pár dolog még változni fog idővel. Én még viszonylag az elején tartok, még nincs 20 órám benne, de imádom, és eddig minden percét élveztem. Aki szerette a 2. részt, annak jó eséllyel ez is kedvence lesz!
hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja