Meglessük ezt is. Tutibiztos, hogy tele lesz egy csomó látszólag érdekes, de aztán alig használható dologgal. Totál tévút néha amit kitalálnak, a Vault-tec workshop is is állati jónak ígérkezett és tudsz is vault-ot építeni, de nagyon eszi a slot-ot minden item, magyarul egy settlementben csinálsz két szobát (12-őt kéne igazából) és vége, mert elfogy az építési lehetőség. A kitalált itemek közül egynek van igazán értelme, a wasteland workshop építési lehetőségei közül igazából csak a liftnek van értelme, vagy ha nagyon cheat-elsz a gyártósornak. Mert látni kell, hogy ha korrekten játszol, és előteremted (nem a géptől kérsz nyersanyagot) akkor minden amit építeni tudsz drága is, és kétséges a hasznossága. Foglalja az építési helyet, hamar kifutsz a kvótából. És még mindig nem értem miért nem lehet totál máshol, jóval ésszerűbb helyeken is települést alapítani, elérhetővé tenni egy raklap a játékban amúgy látható (még csak le se kéne fejleszteni) itemet gyáriag. A nem hivatalos mod-ok gyakorlatilag életveszélyesek, nekem 800 órás játékom ment a levesbe miattuk. (minden mod amivel új itemet tusz építeni ha letörlöd simán kinyírhatja a crafting menüt. Vagy item törléskor elszáll a játék mindig, vagy egyszerűen eltűnnek komplett menüpontok, és k. kellemetlen ha nem tudsz bútort és ágyat építeni mert eltűnik) Alapvető gond, hogy ha minden mod-ot szisztematikusan letiltasz, akkor is modded-ként van a mentésed, ahogy egyetlen modot is betöltöttél már az életben soha többé nem tudsz menteni nem moddoltként, épp ezért a DLC-k achievment-jeit nem is tudom azóta elérni, mert azok tiltva vannak gyárilag. Bugokról ne is beszéljünk, mert kijött az 1.-es javítás, de mint ha nem is létezne, a settlerek, és itemek bugjai még mindig megvannak. Szóval nagyon jó az F4 állandóan játszom is vele, de nagyon szomorú, hogy moddolni kell, hogy gatyába legyen rázva. A Nukaworld-től ugyanezt várom. Egy tonna új dolgot tudsz csinálni/építeni, és jó ha ebből 1-2 az aminek értelme is van. Ellenben mindegyikünk nagyon jól fel tudna sorolni egy komoly listát, hogy mit kéne megcsinálni, mi lenne a jó, de az valahogy vagy mod, vagy sehogy. (pl: ott a brahmin, előbb utóbb minden településen ott kolbászol 1-2 csak útban van. A f---ér nem lehet egy hentest építeni hozzá és food-ként elérhető és csoki. Annál amit settlementként látunk a játékban annál a settlers első része is fejlettebb volt lássuk be. mikor is, 92, 95 környékén?) Szóval ne essük hanyatt ettől a trailertől, Bethesda játékról beszélünk és ezzel mindent elmondtam.