Marduk írta:
Ami akkoriban a Silent Hill volt, az manapság a Bloodborne, Dark Souls és sorolhatnám, de továbbra is, attól, hogy felsorolsz pár akkoriban kiemelkedő címet, nem jelenti azt, hogy nem született akkoriban sok sz@r alkotás, már pedig született. Őszintén nem vagyok nagy konzolos PS2 után, de nekem nem tűnik úgy, hogy sok rossz alkotás készülne a mostani generációra. The Last of Us, Uncharted széria és társaik. Mióta lehetőség van konzolon normális PvP-re, ezért a készítők ezt az alkalmat megragadják, és multis játékokat gyártanak többet konzolra, mert arra nagyobb igény van, mint egy singleplayer játékra. Oka ennek egyszerűen csak annyi, hogy régebbi konzolon max 2 személy játszhatott a szörnyű osztott képernyős módban, emiatt régebben konzolra inkább singleplayer címek jelentek meg, és hát pl. a Fortnite (ami igen, PC-re is van) szintén egy kiemelkedő cím, mert battle royale zsánerű játék, ami jó is, kevés van. Nos lehet, hogy a Black Mesa Source rossz példa volt, de szerintem a blog továbbra is arról szólt, hogy manapság nincsenek jó játékok, már pedig vannak. Miért kéne kirakni őket AAA kategóriába? Azt hittem mindenki megtanulta a No Man's Sky fiaskó óta, hogy attól, hogy valami AAA játékként van eladva, attól még lehet ócska fos. Ez az AAA dolog csak marketinges fogás. Ha szerinted egy játék nem AAA, és így nem lehet jó, akkor elég sok amúgy jó játék kerülhette el/kerüli el/el fogja kerülni a figyelmedet. És unpopular opinion: sem a Silent Hill sem a Resident Evil nem volt formabontó. Mindkettő csak tökélyre fejlesztette az akkor már ismert túlélőhorrorok formuláját.
hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
Patrik94 profiljaBotyi profilja