Dru írta:
Távolabbról szemlélve, ha csak a kocsi környékét vizsgálod, ütős a látványvilág, de ha megnézed a részleteket, kiderülnek a turpisságok. A tereptárgyak szinte kivétel nélkül kevés textúrából épülnek fel, valamint a normális látótávolság (azaz amikor minden egyes objektumot látsz, ami ott van) is csak pár száz méter. Ha kicsit távolabbra nézel, akkor látsz egy nagy barna pacát, amelyen szépen sorban, kellően észrevehetően és zavaróan jelennek meg az egyes tárgyak (fák, bokrok stb.), ahogy közeledsz hozzá, gyakorlatilag a játékos szeme előtt rajzolja ki az egészet. És ez nem faja, ráadásul 1-2-szer a játékmenetet is befolyásolja. Mindez full grafikán, ha lentebb veszed a részletességet, akkor javul a helyzet, de ez egy játéktesztnél nem mentesítő körülmény. Mozgásban kell látni a cuccot, és lehetőleg ne a fejlesztők által összerakott és kicsinosított reklámtrailereket. A képek meg persze, hogy jól mutatnak, igyekszem a legkirályabbul sikerülteket betenni:). Egy kis kulisszatitok:) : tesztenként kb. 200 screenshotot kattingatok, azokból választom ki ránézésre, többszörös szűrő alapján azt a 11-et, amely illusztrálja a cikket. Igyekszem a legjobban beállított, a produktum legszebb oldalát felvillantó képeket kiválasztani, hogyha a kedves olvasó nem is rágja magát végig a teszten, legalább a képek miatt úgy érezze, hogy megérte rákattintania a cikk linkjére. ;)
hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
rDAVE profilja