"Nem sok köze van a Vega eredményének a DX12-höz. Azért ennyivel gyorsabb, mert dupla olyan nagy a felhasználható LDS, mint a korábbi GCN-ekben. Mivel a Forza shaderjeit nem írják PC-re, hanem az Xbox One shaderekből konvertálják egy programmal, így már a korábbi részre is jellemző volt, hogy az LDS kapacitása limitálta a futtatható wave-eket lényegében minden architektúrán. A Vega azonban kezeli ezt a problémát, így ennél az architektúránál már több wave futhat, mint mondjuk a Polarison, még akkor is, ha ugyanaz a shader. Vagyis végeredményben a GPU kevesebb időt tölt el azzal, hogy vár az adatra. Az Xbox One-on ez azért nem probléma, mert ott ismerik azt a hardvert, amire fejlesztenek, és direkten képesek kontrollálni a GPU-n belüli erőforrás-allokációt. Ilyet PC-n nem lehet tenni. Túl sok az eltérő hardver, és nincs is olyan felület, amivel ez egyáltalán megoldható. Majd a Volta itt is jobb lesz, mert az NV összevonta az LDS-t és az L1-et, így a Vegához hasonlóan több LDS kapacitást ad."