totyak írta:
Én ezt értem. Függetleníts el attól, hogy ki adja vissza a pénzt a digitális vásárlóknak. Egyszerűen csak azon akadtam fenn, hogy aki dobozosan vette, annak (eddig) esélye sem volt visszakapni a pénzét, a digitálisan vásárlóknak meg volt. Ugyanazt a terméket veszik, ugyanazt az árat fizetik, mégis más az elbánás. És ha jól tudom, a Sony szabályzata is azt mondja, hogy csak olyan digitális tartalmat refundol, amivel egy percet sem játszottál, szóval erre ebben az esetben felesleges hivatkozni. Ezért írtam, hogy nem értem a Sony mit intézkedik ebben az ügyben, tegye meg a CDPR. Igen, most olvastam én is, hogy CDPR lépett az ügyben, nagyon helyesen tették. Boltok nem fogják visszavenni, a lemezek nem fizikai hibásak, ők arról nem tehetnek, hogy a fejlesztő kakit tett a lemezre. Érdekes lesz ez a pénzvisszatérítés. Megírod nekik, hogy nem vette vissza a bolt a lemezt, nyilván kérnek majd egy fotót és egy számlát, blokkot a termékről és aztán mi lesz? Mindenkinek egyenként utalgatják vissza a különböző összegeket a világ minden pontjára? Attól a lemez még ugyanúgy nálad marad, játszhatsz tovább. Vagy tiltják az accodon a játékot, később, javított formában sem veheted meg? Homályos ez nekem. Effektíve nem érint a dolog, én majd PC-n szeretném játszani, ha lesz egy jobb VGA-m, de azért érdekel a dolog mikéntje.
hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
cleaningservicesdubai profilja