Marduk írta:
Azért itt elhangzott pár mókás butaság, minthogy a magasabb szintű játékosok többet sebeznek az Overwatchban, ami egyáltalán nincs így, illetve alacsony szintű játékos azért kerülhet össze magasabb szintűvel, mert a rejtett MMR statisztika a súlyosabb, mikor a matchmaker összerakja a csapatokat.
Lényeg a lényeg: a lootbox egyfajta ,,pozitívan megbundázott'' szerencsejáték legalábbis Overwatch esetében, mert minél többet nyitsz, annál nagyobb valószínűséggel kapsz Legendary szintű cuccot, viszont Legendary tartalom után ez a valószínűség visszaáll eredeti értékére, illetve bizonyos nyitásmennyiség után ez beáll állandó értékre, viszont így sem tudod megválasztani, hogy mi lesz az a legendary cucc. Ez abból a szempontból rosszabb Andy Vajnától, akarom mondani a félkarú rablóktól, mert ott tudod, hogy a gép ellened dolgozik, míg Overwatch esetében van egy pozitív visszacsatolás, hogy igen is megéri költeni ezekre, és egyszer megkapod, amit akarsz. A rendszer egyszerre dolgozik a javadra és ellened, és függők esetében ez még rosszabb tud lenni, ha kapnak pozitív visszacsatolást is.
hozzászólás