Akkor mondom másképp: a játék történetének szempontjából elavult, hogy csak 2D-ben tudsz harcolni, és míg 3D-ben valamelyest gondolkodni is kell, hogy mit mikor csinálsz, addig 2D-ben, akármennyire is vannak kifinomult kombinációk, az fog nyerni, aki gyorsabban tudja nyomogatni a gombokat, és stunlockolni a másikat. A 2011-esnél értettem, hogy kicsit szakítani akartak a 3D-s harccal, és visszakanyarodni a gyökerekhez, de annak a játéknak amúgy is az volt a célja, hogy picit retró legyen modernebb kinézettel, de szerintem nagyon nem innovatív, hogy az újakban is 2D-nen lehet harcolni, amikor a 3D-ben több lehetőséget lehet kiaknázni.
Ennél, meg az előzőnél nekem az a benyomásom, hogy a játék már tényleg csak a betegebbnél betegebb kivégzésekre megy ki, meg a szebb grafikára, de a játék maga kb. olyan, mint a klasszikusok játékmenet szempontjából.