Aki hozzám hasonlóan PC-n játszik mindennel, annak ismerős lehet az az élmény, amikor leülsz egy konzol elé és bántja a szemet ahogy szaggat a játék, mivel 30 fps-re van belőve a játék, ami azért érthető ha megnézzük, mi található a motorháztető alatt.
Ezt akarja elmondani nekünk Alex Perkins, az Evolution Studios vezető művészeti vezetője, aki jelenleg a
DriveClub fejlesztésében vesz részt, ahol a csapat a megjelenítés sebességé dilemmáznak:
Ez sok mindenen múlik. A szebb grafikának ára van. A PlayStation 4 sok mindenre képes, ám mi egy teljesen dinamikus környezetet alkottunk, ahol a nap bármelyik szakában, a Föld bármely pontján versenybe szállhatsz. A teljesítménybe az is beleszámít, hogy milyen terepen játszol, azaz hegyekben, vagy éppen a tengerszint alatt. Jelenleg 60 fps a kitűzött célunk, de lehetséges, hogy ez soha nem fog megvalósulni.
Perkins még hozzátette, hogy ő személy szerint a 30 fps híve, de a végső döntés Col Redgers-en, a játék döntéshozóján fog múlni.
A
DriveClub 2013 negyedik negyedévében fog megjelenni PlayStation 4-re.
Az emberi agy 24 fps-től kezdve mozgóképeket, ennél kisebb értéknél csak gyorsan változó statikus képeket érzékel.