Rebellion: ezért nehéz 1080p-t elérni az Xbox One-on

2014. február 10.
2.8731
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
IAppearMissing profilja, adatai
IAppearMissing
Jean-Baptiste Bolcato, a Sniper Elit 3 mögött álló Rebellion munkatársa végre magyarázatot adott a sokakat foglalkoztató kérdésre, hogy miért is nehezebb elérni az 1080p-s felbontást Xbox One-on.
 

A GamingBolt magazinnal készült legfrissebb interjújában a Sniper Elite 3 vezető producere, Jean-Baptiste Bolcato megválaszolja a sokakat foglalkoztató kérdést, hogy miért teljesít gyengébben a Microsoft konzolja a konkurens PlayStation 4-gyel szemben.

Úgy érzem a problémát az eSRAM okozza. A használata egyszerű, de... véleményem szerint egy kicsit kevés ahhoz, hogy elérjük az 1080p-t.

Bolcato meglátása szerint az Xbox One egy kicsit minden: multimédia központ és játékkonzol is egyben. Ez viszont bonyolultabbá teszi a programozását, az eSRAM pedig hiába gyors és egyszerűen használható, trükközés nélkül nehéz vele elérni az 1080p-t. A jó hír, hogy a Microsoft ezzel tökéletesen tisztában van, a hamarosan megjelenő új SDK pedig remélhetőleg segíteni fog a fejlesztőknek a teljesítménybeli problémák kiküszöbölésében.
13 hozzászólás

rDAVE

12 éve, 4 hónapja és 3 napja

Püff, pont az eSRAM lenne a kiegészítés, hogy bírja a tempót a PS4 RAMokkal szemben. Talán akkor az új SDK...

válasz erre
12a(z) 2 -ből
 

kapcsolódó hírek, cikkek

Nincsenek kapcsolódó cikkek.

 
legutóbbi hozzászólások
 
Magnumpi profilja