Naughty Dog: Előbb a grafika, aztán a jó ötletek...

2011. november 02.
1.9171
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Cpt_Nihil profilja, adatai
Cpt_Nihil
Richard Lemarchand úgy véli, lassan elérjük azt a határt, melyet átlépve a grafikai teljesítmény a háttérbe szorul, helyét pedig az egyedi sztorik veszik át.
 

Ámde az elismert Naughty Dog vezető tervezője ugyanakkor rámutatott arra is, hogy jelenleg még nem tartunk itt; a fejlesztőknek továbbra is akadnak problémáik az egyes matériák kidolgozásával.

Azt hinnénk az Uncharted franchise megalkotóinak és elsőszámú mecénásainak sosem jutna eszébe, hogy a grafikai technológia élvezzen prioritást a sztorival szemben - ez legalábbis valahogy nem fér meg fejünkben a játéksorozatban tapasztaltakkal. Az Uncharted világéletében elkápráztatott bennünket izgalmas és páratlan történetmenetével, s e téren a Drake's Deception sem okoz nekünk csalódást.

"Szerintem egyre gyorsabban közelítünk ahhoz a ponthoz, ahol az ötletek sokkal nagyobb jelentőséggel bírnak, mint a technológia" - mondta a Pokemon-hangzású vezetéknevet viselő Peter Lemarchand, a Naughty Dog vezető tervezője, aki nem kis meglepetésünkre így folytatta: - ", de szerintem itt még nem tartunk."

Az Uncharted 3: Drake's Deception ma jelent meg hazánkban.
2 hozzászólás

Vendég

14 éve, 9 hónapja és 11 napja

most indulok megvenni már nagyon játszanék vele!röhögő smiley

válasz erre

Vendég

14 éve, 9 hónapja és 11 napja

Szomorú jövőképmosolygó smiley

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
katyperry profilja