Eddig a
Diablo IV elég jól kezeli a korai hozzáférésű indítást, nem érkezett jelentés arról, hogy a szerverek összeomlottak volna, bár úgy tűnik, hogy bizonyos osztályok és buildek még némi finomításra szorulnak, a játékosok jól szórakoznak.
Úgy néz ki, hogy a móka a jövőben is folytatódni fog, a Kinda Funny Gamesnek adott interjújában a cím általános igazgatója, Rod Fergusson elárulta, hogy a Blizzard hogyan tervezi az új Diablo fenntarthatóságát:
Párhuzamosan kell építenünk a dolgokat. Most, amikor itt ülök, épp most készülünk elindítani a főjátékot, befejezzük az első évadot, dolgozunk a második évadon, dolgozunk az első bővítményen, elindítjuk a második bővítményt - mindez most történik. Még el sem indítottuk a játékot!
Fergusson nem árulta el, hogy pontosan mi lehet ezekben a bővítményekben, de vélhetően
új játszható területekre, gonosztevőkre és talán még új osztályokra is számíthatunk. Az szintén nem derült ki az interjúból, hogy mikor érkezhetnek ezek az új bővítmények, vagy hogy mikor lesz a
Diablo IV első szezonja.