DirectX 11.1 kerül a Battlefield 4-be

2013. július 26.
2.7891
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
darkomen profilja, adatai
darkomen
Szerintem nyugodtan kijelenthetjük, hogy a Battlfield 4 2013 legjobban várt játéka és kevesen ellenkeznének ezzel az állítással, hiszen alig várjuk, hogy valami kis információmorzsát kapjunk róla, ami most végre be is következett.

Gondolom mindenki emlékszik még a néhány nappal ezelőtt történt UPlay-es Battlefield 4 rendszerkövetelmény szivárgásra, melyről kiderült, hogy nem igaz (állítólag).

Ez a NeoGAF fórumára is felkerült, ahol ugyanúgy közzé is tették, hogy nem igaz az egészből semmi, ám a felhasználók elkezdtek beszélgetni a dologról és felmerült az a téma, hogy új gépet kell-e összerakni a játék miatt és ezzel együtt Windows 8-ra kellene váltani, hiszen mint tudjuk a legújabb DirectX, a 11.1 Windows 8 exkluzivitást élvez.

Erre megjelent Johan Andersson, a Frostbite Engine műszaki igazgatója a DICE-nál és elárulta nekünk, hogy a Battlefield 4 kihasználja majd a DirectX 11.1 adta lehetőségeket.

Mi használjuk a DirectX 11.1-et, mivel számos optimalizáció van benne (konstans puffer meghajtó, dinamikus puffer az SRV-khez), amiket használhatunk az API-hoz, amely javítja a CPU teljesítményét renderelés során amikor az DirectX 11.1-et futtat. Ez benne lesz a Battlefield 4-ben.

Tehát mi következik ebből? Aki maximum grafikán akar játszani, a legszebb látvány mellett, annak Windows 8-ra kell áttérnie.
13 hozzászólás

rDAVE

12 éve, 9 hónapja és 21 napja

Annyit nem ér ez a kis plus, hogy én ismét Win8-at használjak. Meg persze egy új VGA is el kellene hozzá, de azt még talán vennék.

válasz erre
12a(z) 2 -ből
Battlefield 4
1.299 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja