Bárhogy teszel, nem fogod tudni elrontani a Cyberpunk 2077 küldetéseit

2019. április 02.
8.2091
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
WickedSick profilja, adatai
WickedSick
Régóta várunk már egy olyan sandbox játékot, amely a főküldetéseit tekintve is alkalmazza a stílus jellegzetességét, miszerint az égegyadta bármit tehetünk a missziókon belül, és úgy tűnik, hogy a Cyberpunk 2077 képében meghallgatásra találnak az imáink.

Philipp Webber, a CD Projekt Red küldetéstervezője a német GameStar magazinnak mondta el, hogy a fejlesztési stádium során azzal a filozófiával álltak neki a missziók megalkotásának, hogy vajon mi lehet a legostobább dolog, amit a játékos tehet - ennek értelmében úgy lettek tervezve a küldetések, hogy bármit teszünk, sosem fogjuk tudni elrontani azokat.

Másképp mondva, csak és kizárólag akkor látunk majd "Game Over" képernyőt, ha meghalunk, de egyébként bárhogyan cselekszünk, bármilyen módon eltérünk a küldetés egyébkénti medrétől, a misszió struktúrája is úgy igazodik hozzánk.

Webber egy példát is mondott: ha az a feladatod, hogy védj meg egy fontos ügyfelet, de te úgy döntesz, hogy megállsz egy étteremben egy hamburgerre, és közben megölik az ügyfeledet, akkor megy tovább a feladat ennek fényében, hiszen attól, hogy elrontottál egy munkát, az nem azt jelenti, hogy az egész játékot elbuktad.
Cyberpunk 2077 képében meghallgatásra találnak az imáink.'>
22 hozzászólás

[Tiltott felhasználó!]

6 éve, 7 hónapja és 12 napja

[Tiltott felhasználó!]

[Tiltott felhasználó!]

6 éve, 7 hónapja és 12 napja

[Tiltott felhasználó!]

WickedSick

6 éve, 7 hónapja és 12 napja

Hellblade írta:
Akkor segítek a sötétben lapuló minuszolóknak,akiknek nem megy a szövegértelmezés:

Bármilyen ökör leszel a játékban,nem lesznek következményei..

Maradjunk a hamburgeres példánál:

Meghal miattad valaki,de majd gondolom
beszól egy női hang,hogy :

"Hát,igazából le van ****va,menj a következő ponthoz.."

Eddig az volt a következmény hogy mission failed' volt,így vagy úgy..

A következmények nélküliség jelentése,számomra az,hogy bármit tehetsz,nem lesz rossz vége..

Ezt mondja ki a cikk címe,és tartalma is..

Nem nagy dolog, a szövegértelmezés még gyerekkorban elsajátítható.. röhögő smiley

Habár kicsit nehezebb mint egy minusz gomb megnyomása..

De nem vészes..
Itt valamit nagyon benéztél. Ne másokat szidj, kicsit tájékozódj. mosolygó smiley

Vegyük példának a Witcher 3-at: nem egy szituáció van, ahol kvázi bármit megtehetsz, és ennek megfelelően gördül tovább a történet, csak éppen a döntésed függvényében. Pl. nem fog utána egy karakter beszélni veled. Ez ugyanaz a döntési szisztéma, mint mondjuk egy Mass Effectben, csak beépítve fluidan a játékmenetbe, hogy párbeszédek helyett tettekkel döntesz, így kölcsönözve egy folytonosságot az egésznek. Nem vágom, mi olyan érthetetlen számodra ezen. meglepett smiley

válasz erre

rDAVE

6 éve, 7 hónapja és 12 napja

Hellblade írta:
Akkor segítek a sötétben lapuló minuszolóknak,akiknek nem megy a szövegértelmezés:

Bármilyen ökör leszel a játékban,nem lesznek következményei..

Maradjunk a hamburgeres példánál:

Meghal miattad valaki,de majd gondolom
beszól egy női hang,hogy :

"Hát,igazából le van ****va,menj a következő ponthoz.."

Eddig az volt a következmény hogy mission failed' volt,így vagy úgy..

A következmények nélküliség jelentése,számomra az,hogy bármit tehetsz,nem lesz rossz vége..

Ezt mondja ki a cikk címe,és tartalma is..

Nem nagy dolog, a szövegértelmezés még gyerekkorban elsajátítható.. röhögő smiley

Habár kicsit nehezebb mint egy minusz gomb megnyomása..

De nem vészes..
Értelmezésem szerint azt jelenti, hogy elbukod a küldetést, de nem áll meg a játék, nem kezdheted újra. Azt, hogy mit buksz nem mondták el, de valószínűleg jutalmakat és további küldetéseket bukhatsz. Ha meghal az ügyfél miért kapnál jutalmat és miért lenne azon a szálon több küldetés?

válasz erre

[Tiltott felhasználó!]

6 éve, 7 hónapja és 12 napja

[Tiltott felhasználó!]

[Tiltott felhasználó!]

6 éve, 7 hónapja és 12 napja

[Tiltott felhasználó!]

WickedSick

6 éve, 7 hónapja és 12 napja

Hellblade írta:
"a fejlesztési stádium során azzal a filozófiával álltak neki a missziók megalkotásának, hogy vajon mi lehet a legostobább dolog, amit a játékos tehet - ennek értelmében úgy lettek tervezve a küldetések, hogy bármit teszünk, sosem fogjuk tudni elrontani azokat. "

Én a cikk értelmezése után arra következtetek,hogy maximum annyi lesz ha pl meghal akit megkellene védened,mehetsz a következő küldetésre..(következmények nélkül)

A példával is arra utal,hogy ha egy hambi miatt hagysz meghalni valakit,az se baj..

Ötletem sincs, honnan jön az, hogy nem lesznek következmények. A hír témája, hogy egy fluid élmény lesz a kampány, megszakítás nélkül. Én legalábbis nem látom leírva azt a részt, hogy nem lesz következménye a dolgoknak. meglepett smiley

válasz erre

[Tiltott felhasználó!]

6 éve, 7 hónapja és 12 napja

[Tiltott felhasználó!]

WickedSick

6 éve, 7 hónapja és 12 napja

Hellblade írta:
Ez eddig is így volt,csak nem a fő küldetéseknél..

Bár kérdés:

Jó e ez?

Hogy ostaba emberekhez igazítják a dolgokat..

Mert ugye ha a való életbe elrontasz valamit,sanszosan nem kell másnap menned..

Ha meg egy hamburger miatt hal meg az akit a feladatod megvédeni,akkor minden megy tovább..
és hogy ez mennyire jó dolog..
Úgy adja elő mintha ez valami nagy fejlődés lenne..

Mi van?! Wtf? röhögő smiley röhögő smiley

Mi értelme az egésznek,ha a tetteinknek nincs következménye?
Egy szóval nem mondták, hogy nem lesznek következmények. Valószínűleg pont, hogy a következményekre fog építeni az egész mechanizmus.

válasz erre

[Tiltott felhasználó!]

6 éve, 7 hónapja és 12 napja

[Tiltott felhasználó!]

12a(z) 2 -ből
Cyberpunk 2077
24.600 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
Maniac profiljamarco profilja