Eszerint a durcás madarak az első helyen állnak a távol-keleti ország kalózlistáján, mint áldozat. És hiába is esik el ezáltal mintegy 50 millió eladástól, a vállalat erre is pozitívan reagál.
"Az Angry Birds jelenleg Kína legmásoltabb márkája, és temérdek inspirációt nyújtanak nekünk a helyi producerek" - magyarázta Peter Vesterbacka, a vállalat CEO-ja a beijingi konferencián. - "Bebizonyítottuk, hogy itt van kereslet, és megcélozzuk az idei 100 milliós eladást az Angry Birds-zel, illetőleg ugyanezt szeretnénk elérni a fizikai termékeinkkel."
Na de hát mégis... Azért nem olyan kifizetődő Kína "kalózdobogójának" csúcsán állni, nemde?
"Természetesen a hivatalos licensszel ellátott, jó minőségű termékeket szeretnénk eladni, de ugyanakkor örömmel kell vennünk a tényt, hogy ezt a címet olyan szeretet övezi, hogy ez Kína legmásoltabb címe" - mondta Vesterbacka.
Hát irigyeid is vagyunk, kedves Rovio; tudván, hogy naponta közel 300 millió percet töltünk a paprikás tollasok lövöldözésével, azt kell mondjam, érthető ez a hozzáállás.