A Mirror's Edge is inspirálta az Outlastot

2012. november 13.
2.1661
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
Éppen tegnap közöltünk veletek egy megdöbbentő hírt arról, hogy a Dead or Alive 5 című verekedős játékra nagy hatást gyakorolt az Uncharted-sorozat, azonban a tegnap esti órákban egy további, hasonlóan őrültnek tűnő összehasonlításról is hallhattunk még, lévén kiderült, hogy az Outlastra óriási hatást gyakorolt a Mirror's Edge.
 

Az Outlast - aki esetleg nem tudná - egy a jövő évben megjelenő és egyben rendkívül ígéretes indie horrorjáték lesz, amellyel kapcsolatban David Chateauneuf, a Red Barrels egyik alapítója beszélt a Mirror's Edge általi inspirációról.

David szerint elsődlegesen azért lehetne párhuzamba hozni a DICE címét az általuk fejlesztett horrorkalanddal, mert nekik is az volt a céljuk, hogy a játékosok valóban érezzék az adott karaktert, és ne csak azt higgyék, hogy egy kamera lebeg a szemük előtt.

Ezek alapján feltehetően óriási élmény lesz majd az Outlast, hiszen a parkour elemek mellett alighanem az említett momentum volt a legnagyobb újítása annak idején a Mirror's Edge-nek.
Outlastra óriási hatást gyakorolt a Mirror's Edge.'>
17 hozzászólás

mrxten

13 éve, 7 hónapja és 26 napja

Raiden írta:
A mostani világban elfogadott értékrend szerint tökéletesen igaz,logikus,és elfogadható amit írtál.
De az én álláspontom,nem fog változni.A lopás az lopás,bármilyen finoman,és körmönfontan árnyalják,és ferdítik féligazságokra,és törvényszerűségekre hívatkozva.A lopás ezelőtt 40.000-évvel is főbenjáró bűn volt,és most is az.
Csak most már lassan beépül az érték(?)rendünkbe,mint szükséges,elfogadható,és törvényszerű dolog amivel együtt kell élni.
nem egyértelmű, hogy ez lopásnak számít -e
nézz meg két eltérő tulajdonságokkal rendelkező embert
az egyik jól látja a világban és a körülötte történő dolgokat és megvan az a tulajdonsága, hogy képes ezt közölni másokkal
míg a másik szintén rendelkezik ezekkel a tulajdonságokkal de nem tudja szavakba önteni a gondolatait, megfogalmazni amit tapasztal

ilyenkor az történik, hogy a második figura meghallgatja amit az első elmondd és ha egyezik a véleményük, akkor felhasználja azt

lehet ezt lopásnak nevezni? csak mert úgy tűnik, hogy ugyan azt szajkózza amit a másik, holott csak nem képes szavakban kifejezni amit a másik, ezért kölcsönveszi az egyébként megegyező gondolaton alapuló szavakat

nem egyértelmű
lehet ez igaz a játékiparra is

válasz erre

Raiden

13 éve, 7 hónapja és 26 napja

mrxten írta:
Randy Pitchford nyilatkozta a Borderlands 2 megjelenése előtt egy interjúban, hogy a játékipar gyakorlatilag arról szól, hogy fejlesztők egymás ötleteit felhasználva és kombinálva minimális újításokkal készítik játékaikat. Szerinte ezzel minden fejlesztő cég tisztában van és nem is titok amolyan fű alatt általánosan elfogadott törvényszerűség.
Ezért jók az indie fejlesztésű játékok mert ők a kis költségvetés mellett mernek mindent a feje tetejére borítani amit a nagy befektetéssel dolgozó cégek anyagi megfontolásból "valahol" érthető módon nem kockáztatnak meg. Úgyhogy a legbeváltabb módszer az, hogy fogsz valamit ami 10 -ből 8 embernek bizonyítottan tetszik és belekombinálod másik 10 ugyan ilyen dologba és húzol rá egy másik borítást.
A mostani világban elfogadott értékrend szerint tökéletesen igaz,logikus,és elfogadható amit írtál.
De az én álláspontom,nem fog változni.A lopás az lopás,bármilyen finoman,és körmönfontan árnyalják,és ferdítik féligazságokra,és törvényszerűségekre hívatkozva.A lopás ezelőtt 40.000-évvel is főbenjáró bűn volt,és most is az.
Csak most már lassan beépül az érték(?)rendünkbe,mint szükséges,elfogadható,és törvényszerű dolog amivel együtt kell élni.

válasz erre

mrxten

13 éve, 7 hónapja és 26 napja

Randy Pitchford nyilatkozta a Borderlands 2 megjelenése előtt egy interjúban, hogy a játékipar gyakorlatilag arról szól, hogy fejlesztők egymás ötleteit felhasználva és kombinálva minimális újításokkal készítik játékaikat. Szerinte ezzel minden fejlesztő cég tisztában van és nem is titok amolyan fű alatt általánosan elfogadott törvényszerűség.
Ezért jók az indie fejlesztésű játékok mert ők a kis költségvetés mellett mernek mindent a feje tetejére borítani amit a nagy befektetéssel dolgozó cégek anyagi megfontolásból "valahol" érthető módon nem kockáztatnak meg. Úgyhogy a legbeváltabb módszer az, hogy fogsz valamit ami 10 -ből 8 embernek bizonyítottan tetszik és belekombinálod másik 10 ugyan ilyen dologba és húzol rá egy másik borítást.

válasz erre

Raiden

13 éve, 7 hónapja és 26 napja

Hihetetlen mennyire tudják a lopni szót árnyalni..A végén még megtisztelve kellene éreznem magam ha meglopnak,mert az azt jelenti hogy van valamim,ami másoknak annyira kell,hogy képesek átértelmezni évezredekre visszanyúló alapvető morális-erkölcsi normákat is a cél érdekében.

Közérthetőbben:inspiráció=lopni,kiforgatni.

válasz erre

Vendég

13 éve, 7 hónapja és 26 napja

Besz*rás hogy mindenki mindenkit inspirál. Ki volt a kiindulópont?röhögő smiley

válasz erre
12a(z) 2 -ből
Outlast
5.000 Ft-tól
kövesd a játékot!
 

kapcsolódó hírek, cikkek

Nincsenek kapcsolódó cikkek.

 
legutóbbi hozzászólások