A Starfield volt küldetéstervezője megfejtette, miért támadnak fel a rövidebb játékok

2025. január 17.
6.1991
Botyi profilja, adatai
Botyi
A Starfield vezető küldetéstervezője szerint az olyan játékok, mint a Skyrim, átvették az MMO-k helyét és olyan címekké váltak, amelyekbe a játékosok több száz órát eltöltöttek, de úgy érzi, hogy a trend megfordul és a felhasználók rövidebb játékokat akarnak.

Will Shen, aki a Starfield vezető küldetéstervezője volt, úgy véli, hogy a játékosok "elfáradtak" a "több mint 30, több mint 100 órát" igénylő játékoktól. Úgy véli, ez az oka annak, hogy "a rövid játékok újjáéledésének" lehetünk tanúi, a Mouthwashing című horror sikerét hozta fel példaként.

Igaz, időről időre látunk néhány rövid játékot vírusként terjedni: ott volt 2023-ban a Slay The Princess, amit kevesebb mint öt óra alatt lehet teljesíteni. Nem sokkal előtte ott volt az Unpacking, illetve a Citizen Sleeper és a The Forgotten City is.
2 hozzászólás

petrovicsz

2 hete és 5 napja

Igazi zseni! röhögő smiley

válasz erre

Már csak a kézikonzoloknak kéne visszatérnie...

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
Botyi profiljamarco profilja