A
Sonic Frontiers természetéről egy nemrég adott interjújában Takashi Iizuka, a Sonic vezetője kijelentette, hogy a játék célja az volt, hogy új megközelítést hozzanak a franchiseba, így a fejlesztőcsapat nagyobb feszültséget és stratégiát adott a harchoz.
Takashi
azt állította, hogy a korábbi Sonic játékokban a harc a nagy sebességű akciókon múlott, azonban a
Sonic Frontiersben bevezetett új harcrendszer gördülékeny és izgalmas csatákba viszi a játékosokat.
A vállalatvezető a következőket mondta:
A Sonic Adventurehez hasonlóan a
Sonic Frontiers számára is az volt a célunk, hogy olyan játékot hozzunk létre, amely a jövőbeli Sonic játékok sarokköve lesz. Ez egy
vadonatúj megközelítés a franchise számára, de tudatosan tiszteltük a Sonic gyökereit is, a játéknak továbbra is Sonic-játéknak kell lennie. Nagy ambíciónk volt, hogy a Sonic bevált játékmenetét modernebb élménnyé fejlesztjük, miközben biztosítjuk, hogy a játék ismerős legyen a régi rajongók számára.
Takashi arról is beszélt, hogy a Sonic franchise legnagyobb változása az elmúlt 30 évben az a 2D-ről 3D-re ugrás volt 1998-ban, a Sonic Adventure megjelenésével. A
Sonic Frontiers elérhető Xbox One-on, Xbox Series X|S-en, PlayStation 4-en, PlayStation 5-ön, Nintendo Switchen és PC-n.
Sonic Frontiers természetéről egy nemrég adott interjújában Takashi Iizuka, a Sonic vezetője kijelentette, hogy a játék célja az volt, hogy új megközelítést hozzanak a franchiseba, így a fejlesztőcsapat nagyobb feszültséget és stratégiát adott a harchoz.'>