Az idei év egyik legrosszabbra értékelt játéka és így legnagyobb csalódása a Redfall, de a Bloomberg munkatársának, Jason Schreier-nek egy friss értesülése szerint ez nem érte különösebben váratlanul a játékon dolgozó csapatot. A vámpíros lövöldén dolgozó több mint egy tucat névtelen forrás szerint a projekt "tisztázatlan iránytól, gyakori lemorzsolódástól és állandó munkaerőhiánytól" szenvedett.
A cikk szerint szerint a csapat összezavarodott, hogy egyáltalán milyen játékot készítenek, hiszen a fejlesztés során több különböző játékra is hivatkoztak, például a Borderlandsre és a Far Cryra. A projekt végig létszámhiányos volt, legalábbis egy multiplayer címhez képest, de a dolgok még rosszabbra fordultak, amikor olyan veterán fejlesztők hagyták el a stúdiót, akiket nem érdekelt egy multiplayer játék készítése.
Arról is írnak, hogy az Arkane Austin munkatársainak nagyjából 70 százaléka hagyta el a céget a Redfall fejlesztése alatt. A morál annyira alacsony volt, hogy a munkatársak közül többen abban reménykedtek, hogy a ZeniMax és a Bethesda Microsoft általi felvásárlása azt eredményezi, hogy a játékot vagy befejezik, vagy törlik, vagy "jobb esetben" újraindítják egyjátékosként, ami nem történt meg végül.