A felmérés mintegy 1400, 20 és 60 év közötti ember bevonásával készült el, ezáltal hatalmas szórással, aminek fényében a 10,7 százalékos vásárlói hajlam egyáltalán nem tekinthető rossznak, pláne annak fényében, ha összevetjük egy korábbi kutatás adataival.
Ugyanezen csapat ugyanis tavaly a PlayStation VR kapcsán is felmérte az embereket, és akkor azt az eredményt kapták, hogy a virtuális valóságra kiélezett headsetet a lakosság közel 6 százaléka szeretné megvásárolni magának, aminek nagyjából talán a fele meg is valósult, bár ez csak gyenge feltételezés.
Ebből kiindulva az a 11 százalékos eredmény kezdésnek nem is rossz a Nintendo Switch számára, pláne úgy, hogy az országban több helyen már előrendelésben elfogyott a konzol.
Hovatovább, csak mellékesen jegyeznénk meg, hogy Japánban jelenleg több mint 127 millióan élnek, szóval ha a lakosság 11 százaléka valóban megveszi a konzolt, az kapásból 13 milliós eladás kizárólag ebben a régióban.