Az Xbox programozási igazgatójával, Larry Hrybel egy podcastban Roiland elmagyarázza, hogy a Squanch fejlesztőcsapata hogyan számított a High on Life változatos reakciójára. "Tudtuk, hogy ez egy polarizáló játék lesz" - mondta Roiland. "Ezt már régóta tudjuk. Lesznek, akik szeretik ezt a dolgot, aztán lesznek, akik egyszerűen utálják, ugyanazon okokból, mint akik szeretik."
Roiland arra a hírre is reagál, hogy a High on Life felkerült a Game Passra, ahol minden idők legnépszerűbb kiadása lett és a Mojang Minecraftját is megelőzte. Roiland szerint a Game Pass "igazán jó marketing", amely segíthet átalakítani azokat a felhasználókat, akik egyébként ambivalensek egy játékkal kapcsolatban. Szerinte ez egy hozzáadott érték, mert sok ember van, aki egyébként nem vette volna meg a játékot, de végül játszott vele.
Az alkotó így fogalmazott: