Hogy is kezdtem...

2013. augusztus 19.
42.4661
Figyelem! Ez a blog már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Ez egy blogbejegyzés, amely nem a szerkesztőség által szerkesztett tartalom. A benne foglaltak a szerző véleményét tükrözik!
Krees9116 profilja, adatai
Krees9116
Nos, gyakorta olvasok itt blogokat, és sokan írnak magukról kissé személyesebb véleményeket, így gondoltam magam is bemutatok egy-két apróságot, melyeket készítgettem. Így van. Ellentétben az általatok véleményezett játékokról, én néhány saját projektem mutatnám be, már amennyiben valakit is érdekel :) Amennyiben esetleg tetszik, vagy kíváncsiak lennétek még valamire, a későbbiekben lehet szó újabb bejegyzésekről is.


Az idők kezdete: Ravenholm
Játékfejlesztői 'karrierem' az Rpg Maker nevű szoftverrel indult, rengeteget gyakoroltam, és szinte minden létező verzióját kipróbáltam. Végül 2 év munka után elkészült első kiadott játékom, a Ravenholm. Akkor még Milla Studio néven tevékenykedtünk néhány szintén rpg makeres ismerősömmel.

Egy horror játék, amolyan Silent Hill beütéssel (az SH nagy hatással volt rám, a későbbi munkáimban is visszaköszön, és a IV-ig mindegyiket végigtoltam :) ). Karakterünk férjét keressük, közben egy város sötét titkait fedezzük fel. Maga a játék az eddigi leghosszabb játékom, és kellőképp nehéz is. Nem vagyok bent biztos, hogy most már végig tudnám vinni.

Akit esetleg érdekel, igény esetén küldök letöltő linket, addig is egy trailer:



Az első szárnypróbálgatás: Balloon Aviator
A Cogwheel Games fedőnevű formáció kezdetben két taggal, velem, mint Krees, és egy barátommal, Gergővel, aka Lugaid Vandroiy indult. A korábban említett Milla Studio 'hamvaiból' keletkezett, hiszen elméletben nem szűnt ugyan meg, gyakorlatban viszont én már nem RPG Makerrel foglalkoztam akkor, más pedig nemigen adott ki játékokat a csapatból. A megalakulás az első projekt, a Balloon Aviator miatt jött létre. Persze semmi komoly, csupán így hívtuk magunkat, és ez alatt a név alatt adom ki ma is a kis szösszeneteim.

Maga a játék egy totál egyszerű androidos tanuló projekt, melyben a kiválasztott léggömbbel kell minél magasabbra jutni, elkerülni a csapdákat és a lehető legtöbb csillagot összeszedni a pálya végére. Az egyik első projekt, melyben kiadott grafikáim szerepeltek. Sajnos nem szerepelt túl jól, de nem is igazán vártuk el tőle, már annak is örültünk, hogy képesek voltunk elkészíteni.

Pár kép a játékból:










A második csapás : Flirt Scanner
Ez a projekt már megkeresésre történt, valahogy, valamiért sosem készült el igazán, ám egy ideig elérhető volt a Google Play rendszerében, az iPhone app pedig ha minden igaz, még most is tölthető itt: https://itunes.apple.com/us/app/flirt-scanner-dating-prophet/id465178656?mt=8 (ámbár ehhez nem volt közünk).
Lényegében egy poén app, mellyel bescannelve a kérdéses pasit/csajt megtudhatjuk mennyi esélyünk van az illetőnél. Ezt a szívritmusából, a szemének állásából, mimikájából stb-ből számolja az app :D

Videó:



Match 3 - Christmas Jewels
A harmadik játékom egy match3 játék, melyet karácsonyi ajándéknak készítettem a csapat nevében. Egyszerű drágakő párosítós játék, talán annyi csavarral, hogy ellentétben a Bejeweled-féle játékokkal, itt nem cserélni kell az elemeket, hanem a pálya széléről belőni. Vannak 'bombák' is, melyek ugyanúgy reakcióba lépnek normál gem társaikkal, ám ha ilyet robbantunk, az adott pályát újra kell kezdeni,mert befagy a képernyő :) Tudom, kis satnyaság, de sokan örültek neki, én pedig még inkább, hiszen boldoggá tehettem néhány embert.

Az egyik erősen alpha változat, akkor még karácsonyi skin nélkül:



(A Fraps laggol, mint a veszedelem, ennél vagy 5* gyorsabb élesben)

Végül pedig pár kép a karácsonyi változatból:







A világ vége - Die! Die! Planets
A jatekfejlesztes.hu Világ vége minigame versenyére készült kis projektem, amely egy kicsit eltér a megszokott platformerektől. Kerek főhősünk bosszút áll, amiért egy gonosz istenség elpusztította a szülőbolygóját, ezért az istenség által uralt bolygókat sorra megsemmisítve keresik meg magát a főellenséget, hogy végül vele is végezzen. A játék több szempontból is kiemelkedett a nevezők közül, hiszen mind egyedi látványvilága, mind megvalósítása, mind pedig mazochista nehézsége egyedivé tette. Az egyik legjobban sikerült alkotásom, a mai napig agyalok egy esetleges folytatáson :) A versenyt pedig szintén megnyerte :P

A játék innen tölthető: http://gamejolt.com/games/platformer/diedieplanets/10896/

Illetve néhány kép:










Holnap kidobok még egy bejegyzést ugyanebben a témában, melyben a soron következő, rövidebb, különféle gamejamekre elkészített darabokat mutatom be. Remélem élveztétek a kis leírásokat, kérdéseket/kéréseket szívesen fogadok, és remélem, a szokásostól eltérő téma is kis színt visz majd a blogok közé.

További szép estét kívánok GC tagok :)
13 hozzászólás

marco

12 éve, 8 hónapja és 24 napja

Grat a karrierhez nem semmi!meglepett smileymosolygó smiley

válasz erre
12a(z) 2 -ből
 

kapcsolódó tartalmak

Nincsenek kapcsolódó cikkek.

 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja