Digitális gyurmázás, avagy egy kis CGI és egy kis S.T.A.L.K.E.R.

2013. november 05.
45.2001
Figyelem! Ez a blog már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Ez egy blogbejegyzés, amely nem a szerkesztőség által szerkesztett tartalom. A benne foglaltak a szerző véleményét tükrözik!
5t3v3nk3 profilja, adatai
5t3v3nk3
Elég régen került szóba a tervezett S.T.A.L.K.E.R. Fan Movie.
 

/>
Digitális gyurmázás, avagy egy kis CGI és egy kis S.T.A.L.K.E.R. - 5. kép


Jelentem a projekt egy tetű lassúságával, de halad! :D

Tél van lassan, nem jó az időjárás és a pár szereplőmet is le kell váltanom, számomra nem megfelelő hozzáállásuk miatt, de ezt így a szemükbe mondani érdekes lesz, majd kapok az arcomba, de nem baj nekem van igazam azt cső. A forgatókönyv írás sem egy leányálom.

Na de a személyes sírás után jöjjön a lényeg. Mivel olyan embert, aki bemerészkedne egy atomhulladékkal teli tárolóba majd rondára mutálódva élve ki is jönne onnan, és ezek után még színészkedni is képes lenne, eddig nem találtam. Marad tehát a CGI karakterek felhasználása.

A karakterek megalkotásában az első szempont hogy átlagosak legyenek. Ne legyenek démonszerűek, mégis félelmetesek, és hihetőek. A sugárfertőzés a sejteket rombolja, ezért halálos. Nos, az immunitás kialakulásának esélye csaknem nulla, így a humanoid karakterek maximálisan kimerítik a fantasy kategóriát.

Célom a nem túl bonyolult, de mégis elég ijesztő (ronda??) karakterek megalkotása. A filmben jellemzően kevés, egy-kettő humanoid fog feltűnni, mert az animálásuk rettentően nagy meló, no meg ez a film nem egy Holtak hajnala lesz. Inkább a bambának tűnő, de aztán gyorsan aktiválódó sugárfertőzött szerencsétlenek lesznek hangsúlyban.

Az első humanoid zombi egy közönséges mutáns. Íme, az első koncepciós modell, mely nem végleges, de kijelöli az irányvonalat.


Digitális gyurmázás, avagy egy kis CGI és egy kis S.T.A.L.K.E.R. - 1. kép



Itt a sugárzás az arcszöveteket roncsolta, a homlokkoponya csaknem csupasz. Az alsó álkapocs elszivacsosodott és a "mosolygóizmok" kettétépték. Mire ez a csápszerű forma létrejött, a bomlás leállt és az egész húsos cucc egy kéregszerű képződmény lett. Lényünk vak, de a szaglása kiváló. A többit a képzeletekre bízom...

A másik téma a kisebb nagyobb rovarok csapata. Ezekből is csak egy tejesen kész ötlet van:


Digitális gyurmázás, avagy egy kis CGI és egy kis S.T.A.L.K.E.R. - 2. kép



A kishaver egy poloskába oltott imádkozó sáska, némi szentjánosbogár feelinggel( a potroh zöldes-sárgán fog "derengeni"). Tervezett mérete fejtől potrohig 40 cm.

Belőle is csak a fej van meg egyelőre:


Digitális gyurmázás, avagy egy kis CGI és egy kis S.T.A.L.K.E.R. - 3. kép



Terveim szerint olyan 10-12 féle jószág szerepel majd a filmben. Ez lehet kevésnek tűnhet, de mindet egyedül kell összehoznom a modellezéstől a animálásig, amivel nem is lenne baj csak a gépparkom egyenlőre nem egy James Cameron féle renderpark.

Bónuszkép:


Digitális gyurmázás, avagy egy kis CGI és egy kis S.T.A.L.K.E.R. - 4. kép



Köszi az olvasást!
15 hozzászólás

1000feri

12 éve, 7 hónapja és 16 napja

ez tök jó kacsintó smiley

válasz erre

[Tiltott felhasználó!]

12 éve, 7 hónapja és 16 napja

[Tiltott felhasználó!]

Gettosmile

12 éve, 7 hónapja és 16 napja

Eddig azt hittem, hogy csak én szeretek gyurmázni.mosolygó smiley) Kiváló kézügyességed van, és kíváncsian várom, hogy mi lesz ebből.

válasz erre
12a(z) 2 -ből
 

kapcsolódó tartalmak

Nincsenek kapcsolódó cikkek.

 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljaBotyi profilja