Végeláthatatlan listámat böngészve beleakadtam a Breach & Clearbe. Ez egy felülnézetes taktikai játék, aminek érdekessége, hogy nem közvetlen te irányítod a csapatogokat, hanem csak megadod nekik, hogy milyen módon merre menjenek, a többit elintézik maguk. Ez félig körökre osztott módon történik. A pálya elején meg kell adnod, hogy a csapatod melyik bejáraton vagy bejáratokon hatoljon be, és ha elfogytak az akciópontok, akkor az idő elindul, de nemcsak neked, hanem az ellenélnek is, és innentől kezdve nem szólhatsz bele az eseményekbe, minden attól függ, hogy mennyire jól helyezted el őket a fedezékekbe, és hogy milyen képességeik vannak a katonáidnak. Ezeket a képességeket szintlépéseknél tudod fejleszteni, így lesz a katonáidnak nagyobb életereje, gyorsabb reflexe, jobb célzóképessége, stb.
Ha mindenki eljutott az általad kijelölt pontra, akkor újra megáll az idő, megint te adod a parancsokat, és ez a pálya befejeztéig folytatódik. A misszióknak több fajta céljuk lehet. Elöszőr egyszerűen csak le kell vadásznunk az összes terroristát, később pedig kapunk bombahatástalanítós és menekülős küldetéseket is. Ezek köré nem igazán van felhúzva egy sztori, egyszerűen csak jönnek egymás után, és attól függően, hogy milyen ügyesek voltunk, a játék csillagokkal, osztályoz, ezek száma határozza meg a kinyitott pályák számát.
A történet hiánya még nem is nagy probléma, azonban a grafika szemet bántóan csúnya annak ellenére, hogy a játék 2014-ben jelent meg. Úgy néz ki mintha a kétezres évek elején járnánk, de egy kis utánajárás után rájöttem, hogy ez teljesen érthető, mert hogy ez egy mobil platformra tervezett játék, ami mellesleg PC-re is megjelent. Így már teljesen más leányzó fekvése, sőt, az egyedi játékmenete miatt azt kell hogy mondjam, ha képesek vagyunk eltekinteni a sztori hiányától és a gyér megjelenítéstől, simán élvezhető számítógépen, mobilon pedig kifejezetten ajánlott vétel.