Wipe Out HD: A csúszás valódi oka

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 a(z) 1 -ból
FutuRetrO profilja, adatai

FutuRetrO

Polihisztor
2007. október 14. óta tag
1.742 hsz
#2 • 2008.07.25. 13:19
Pontosan erre gondolok én is. Képesek ilyen lépéseket megtenni, a Killzone 2 esetében ezt nyíltan fel is vállalták. Azt marketing okora hivatkozva tartják vissza. A Wipe Out HD már majdnem kész volt, simán kiadhatták volna. 8 reverse track? Tehát a meglévő pályák visszafelé... Nem vesz igénybe annyi időt, hogy fél évet csússzon miatta, ahogy a 4 extra járgány kivitelezése sem. Nonszensz. Persze így kívülről könnyen gyurmázunk összeesküvés elméleteket, de én ezt akkor sem veszem be. A Fatal Inertia EX mellé nem akarják fellőni. Elosztják a dolgokat és gazdálkodnak. A Wipe Out HD-n kívül nem tudunk más futurisztikus verseny anyagról ami fejlesztés alatt állna, ezért egyértelmű, hogy a meglévő két darab, hasonló stílusban fogannt cuccot nem akarják egy időben elsütni. Inkább visszatartják a Studio Liverpool anyagát, kipofzgatják, hogy addig sem tétlenül telljen az idő. Én úgy vélem, hogy erről van itt szó.
FutuRetrO (Konzol Magazin)
marco profilja, adatai

marco

GC Imperator
2001. január 20. óta tag
22.260 hsz
#1 • 2008.07.25. 12:54
Nálam sem. Ez egyszerűen kamu, láthatóan a marketing csoport nem meri kiengedni a konkurens game előtt, vagy vele egy időben a cuccost.
A jövőt azok határozzák meg, akik hajlandók azt formálni.
1 a(z) 1 -ből
iPet profilja