Új információk a Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain-ről

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 a(z) 1 -ból
GOD profilja, adatai

GOD

Überbrutál
2015. április 18. óta tag
765 hsz
#6 • 2015.08.17. 15:56
2 hét múlva minden kiderül..
KILLUMINATI
marco profilja, adatai

marco

GC Imperator
2001. január 20. óta tag
22.361 hsz
#5 • 2015.08.16. 13:22
Imperator írta:
Ha csak a végigjátszás után lesznek nehézségi szintek, akkor alapból milyen szinten játszunk?
Na ez a nagy kérdés számomra is. röhögő smiley

Amúgy szerintem nem sokat játszhattak vele akik nyilatkoztak róla és igazándiból úgy lesz hogy tolod, tolod az epilógust, majd utána kérdez rá bizonyos dolgokra. Vagy a másik hogy tényleg igaz ez a verzió és akkor tolsz valami normál fokozaton, ami után igazán nem a nehézségi szint lesz állítható hanem inkább nehezítésekkel lehet újra játszani majd.
A jövőt azok határozzák meg, akik hajlandók azt formálni.
kpal profilja, adatai

kpal

GC Imperator
2013. augusztus 28. óta tag
13.221 hsz
#4 • 2015.08.16. 13:01
Nyitott tér jó,de ez szint dolog annyira értelmetlen így.
Imperator profilja, adatai

Imperator

Nagymester
2014. december 26. óta tag
2.153 hsz
#3 • 2015.08.16. 12:32
Ha csak a végigjátszás után lesznek nehézségi szintek, akkor alapból milyen szinten játszunk?
Istencsászár vezesd szolgád!
zender profilja, adatai

zender

Ba'al-Hadad
2014. március 04. óta tag
4.231 hsz
#2 • 2015.08.16. 12:15
Komoly tesztelők lehettek ha a villám részletessége volt a legkiemelkedőbb momentum számukra! röhögő smiley
Tommy profilja, adatai

Tommy

GC Imperator
2003. augusztus 26. óta tag
5.556 hsz
#1 • 2015.08.16. 12:12
Azt nem értem hogy miért végigjátszás után jönnek elő a nehézségi fokozatok? Ennek mi értelme?
"...fortune, fame. Gone Isnane. But The memory remains!..."
1 a(z) 1 -ből
Botyi profiljamarco profilja