Peter Molyneux: Forradalmi cuccok, amelyek irányadók voltak

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 a(z) 1 -ból
FutuRetrO profilja, adatai

FutuRetrO

Polihisztor
2007. október 14. óta tag
1.742 hsz
#4 • 2009.10.23. 15:40
marco írta:
Wow engem sem mozgat egyáltalán.

Ha konzolos szemszögből nézzük, valóban a Halo az úttörő, de mint fps alapmű, a Doom érdeme vitathatatlan (de persze az is "csak" egy újragondolás, hiszen az igazi etalon a Spear of Destiny volt - imádtam!). A Mario64 -istencsászárság volt anno, ezt beismerem, bár nekem személy szerint a Star Wars game lett a megunhatatlan, amiben a Birodalmi lépegetők között lehetett száguldozni. Nem emlékszem a címére...
Ha a Nintendo 64-es Star Wars-ra gondolsz, akkor az a Shadow Of The Empire volt, ha jól emlékszem. Igen, Doom is volt konzolokra, meg Duke is, sőt, volt Alien Trilogy, meg Zero Tolerance, de a Halo-ig nem volt igazán népszerű a műfaj a konzolokon. A Mario 64 nekem is nagy kedvencem, csakúgy, mint a GameCube-os Mario Sunshine. Miyamoto egy nagy játék Isten.
FutuRetrO (Konzol Magazin)
marco profilja, adatai

marco

GC Imperator
2001. január 20. óta tag
22.282 hsz
#3 • 2009.10.23. 15:23
FutuRetrO írta:
Viszont ha azt vesszük, hogy konzolokon mennyi volt a Halo előtti fps-ek száma és milyen szinten ugrott meg a számuk utána, akár lehetne is úttörő ebből a szemszögből. A Super Mario 64 szintén, ugyanis annál nagyobb és szebb teret szabadon bejárni korábban nem lehetett játékokban. Ne feledjük, ez még csak az első PlayStation kora volt, semmi Dreamcast és PS2 erőgépek. A két PC-s cuccot, a Dune 2-t és a WoW-t meg én nem ismerem igazán. Ez így is marad.
Wow engem sem mozgat egyáltalán.

Ha konzolos szemszögből nézzük, valóban a Halo az úttörő, de mint fps alapmű, a Doom érdeme vitathatatlan (de persze az is "csak" egy újragondolás, hiszen az igazi etalon a Spear of Destiny volt - imádtam!). A Mario64 -istencsászárság volt anno, ezt beismerem, bár nekem személy szerint a Star Wars game lett a megunhatatlan, amiben a Birodalmi lépegetők között lehetett száguldozni. Nem emlékszem a címére...
A jövőt azok határozzák meg, akik hajlandók azt formálni.
FutuRetrO profilja, adatai

FutuRetrO

Polihisztor
2007. október 14. óta tag
1.742 hsz
#2 • 2009.10.23. 15:16
marco írta:
A Dune2-vel abszolút egyet értek, addig nem létező műfajt mutatott be a maga idejében. A többiek számomra nem annyira egyértelműen úttörők, főleg a Halo-val nem értek egyet. Szerintem nem ez a játék hozta meg az fps áttörést. Az én véleményem szerint ez anno a Doom volt.
Viszont ha azt vesszük, hogy konzolokon mennyi volt a Halo előtti fps-ek száma és milyen szinten ugrott meg a számuk utána, akár lehetne is úttörő ebből a szemszögből. A Super Mario 64 szintén, ugyanis annál nagyobb és szebb teret szabadon bejárni korábban nem lehetett játékokban. Ne feledjük, ez még csak az első PlayStation kora volt, semmi Dreamcast és PS2 erőgépek. A két PC-s cuccot, a Dune 2-t és a WoW-t meg én nem ismerem igazán. Ez így is marad.
FutuRetrO (Konzol Magazin)
marco profilja, adatai

marco

GC Imperator
2001. január 20. óta tag
22.282 hsz
#1 • 2009.10.23. 15:03
A Dune2-vel abszolút egyet értek, addig nem létező műfajt mutatott be a maga idejében. A többiek számomra nem annyira egyértelműen úttörők, főleg a Halo-val nem értek egyet. Szerintem nem ez a játék hozta meg az fps áttörést. Az én véleményem szerint ez anno a Doom volt.
A jövőt azok határozzák meg, akik hajlandók azt formálni.
1 a(z) 1 -ből
marco profilja