Nem lesznek jobbak a next-gen konzolok a mai high-end PC-knél az Epic Games szerint

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 a(z) 1 -ból
Vendég profilja, adatai

Vendég


#9 • 2013.05.29. 12:04
Vendég írta:
Az egész problémát nem értem. Miért is kéne JOBBNAK lennie?meglepett smiley Teljesen más alapokon különböztetünk meg egy konzolt és egy PC-t. Az egyikbe beteszed a játékot és megy, a másikkal néha szívás van, de nagyobb teljesítményt nyújt és más dolgokra is kényelmesen használható.
Nem kéne hanem jobb is játékokra amióta léteznek a lentebb leírt pc-s limitációk miatt!
Vendég profilja, adatai

Vendég


#8 • 2013.05.29. 08:31
Az egész problémát nem értem. Miért is kéne JOBBNAK lennie?meglepett smiley Teljesen más alapokon különböztetünk meg egy konzolt és egy PC-t. Az egyikbe beteszed a játékot és megy, a másikkal néha szívás van, de nagyobb teljesítményt nyújt és más dolgokra is kényelmesen használható.
Vendég profilja, adatai

Vendég


#7 • 2013.05.29. 07:11
Olvassál már utána neten a dolognak és koppani fogsz nem is kicsit.Ezzel van tele a net.
A konzol lelke hogy szinte minden egybe van ezáltal sokkal gyorsabban kommonikálnak a dolgok mint a sokkal drágább pc.A számokat fejből nemtudom ezért étdemes rákerrsni hogy amig konzolon xy utasitást lehet megirni addig pcn csak a töredékét. Azt meg te magad ismerted el hogy közel ugyanugy néznek ki a játékok pedig a temetett jelenlegi gen igencsak 8éves és mit ki tudnak belöle hozni mert nem limitélja a fejlesztőket holmi api. De szerencse hogy a pc is az inegritás felé tart amire könyebb fejleszteni.
leigazoka profilja, adatai

leigazoka

Ifjonc
2013. május 29. óta tag
1 hsz
#6 • 2013.05.29. 06:51
Hát ekkora hüjeséget....
Még, hogy konzolrol lebutítják a játékokat PC - re... hát téged se az eszed miatt szeretnek az emberek.
Láttad, elolvastad, hogy miből állnak az új konzolok?
Az új Xbox és a PS4 is egy mobil számítógép (PC) ami a simától annyiban különbözik, hogy a sok eszement Tv - használja ( 40" ---->>>).
plszomorú smiley AMD 8 mag, 8 gb ram, Ati HD7xxx VGA)tiszta PC az egész... Meg ha annyira butitás lenne akkor konzolon amiről elvileg butítják a gameket mért néz ki tök ugyan úgy a graff, a másik, hogy az a retek kis masinán se felbontást nem lehet állítani se tul sok mindent.. (,, az új Xbox max 1280*720p fog lekezelni).
Hmm egy láma konzolfüggő állat ilyenkor micsinál. Megveszi ráteszi a bazi nagy Tv-re ami alap 1080p - s és örül mint majom a farkának, hogy ÁÁÁááááÁÁÁÁ de jó a CoD Ghost vagy a BF4 Pl.
DE a legfőbb dolog, hogy a Xbox új változatában az egyetlen jó pont csak az, hogy a nagy teljesítményű játékokat mindig tudja majd 60 Fps -l futtatni és kész.
A PC-n ez általában ingadozik
API=programozási interfész Hmm hát a graff motorokat alap PC re irják nem konzolokra, lásd ( Frosbite 3, UE4)
Leigazoka
Vendég profilja, adatai

Vendég


#5 • 2013.05.29. 00:37
Hiába "erősebb" papíron a pc a konzolokból sokkal többet ki lehet sajtolni!

""Egy dolog a hardver és egy másik, hogy előtte az API funkcionálisan mire képes. Már nem csak a jóval nagyobb többletterheléssel küzdenek majd a PC-k, hanem azzal is, hogy a shader modell 5.0 sokkal a konzolok mögött lesz a programozhatóság tekintetében. A konzolok shader modellje sokkal fejlettebb. Persze ezt egy új API-val egy szintre lehet hozni, de a mostani DX11.1 is egy buta valami a konzolok API-jához képest. Amikor a portolásra kerül sor, akkor a konzolon működő effekteket le kell butítani PC-re, mert a PC-s grafikus API a beépített korlátozások miatt képtelen futtatni azokat teljes valójukban.

Tök mindegy, hogy mit tud a hardver, ha a fejlesztő az API-ra írja a programot. Ilyenkor az számít, hogy mit tud az API. A PC-s hardver mindig gyorsabb lesz, de sose tudják majd az API-ba épített korlátokat átugrani. A konzolok hardvere sosem lesz olyan gyors, mint egy top PC, de a fejlesztő mindig képes lesz azt a tudást használni, amire a hardver konkrétan képes. Utóbbi elv mára masszív előnybe került. Ettől a portolás még lehetséges, csak le kell butítani a PC-s játékokat, amíg a szoftveres oldal a PC-n nem zárkózik fel a konzolos szinthez.

Sosem fog egy dedikált grafikus kártya olyan gyorsan kommunikálni a CPU-val, amennyire a konzolok integrációja. Nem mellesleg PC-n elvben lehetséges a GPU-val megosztott rendszermemória, de ilyenkor a PCI Express sávszélességével éri el az adatokat a dGPU, ami sokszor lassabb, mint a konzolok elérése. A VRAM sebessége már nem lesz tényező, mert az nem rendszermemória."
Vendég profilja, adatai

Vendég


#4 • 2013.05.28. 19:51
Neurotic írta:
Igazi szakember ez a Rajat Teneja aki az EA-nal dolgozik, bár lehet a kijelentése után már csak dolgozott. Ekkora baromságot nyilatkozni. Megvan konkrétan a next-gen konzolok specifikációja, nemhogy nem járnak egy mai hight-end pc előtt, de még utol sem érik röhögő smiley
Azért jó tudni, hogy kik irányítják ma a játékipart, fogalma sincs az aktuális állapotokról... meglepődött smiley
Vendég profilja, adatai

Vendég


#3 • 2013.05.28. 18:37
Na az a kemény mondjuk.
Neurotic profilja, adatai

Neurotic

Messiás
2011. október 16. óta tag
1.092 hsz
#2 • 2013.05.28. 17:25
Igazi szakember ez a Rajat Teneja aki az EA-nal dolgozik, bár lehet a kijelentése után már csak dolgozott. Ekkora baromságot nyilatkozni. Megvan konkrétan a next-gen konzolok specifikációja, nemhogy nem járnak egy mai hight-end pc előtt, de még utol sem érik röhögő smiley
http://gamernaplo.hu
Vendég profilja, adatai

Vendég


#1 • 2013.05.28. 17:17
Ehhez nem kell nagy jóstudomány, ezt eddig is tudtuk. Mondjon valami újat mr mark.röhögő smiley
1 a(z) 1 -ből
marco profiljaXTomiX0029 profilja