|
#44 • 2012.01.08. 10:31
hehheh |
|
|
BraddockBa'al-Hadad
2011. június 29. óta tag
3.231 hsz
|
#43 • 2012.01.06. 11:43 skyman írta:Big like Ezt ennél jobban nem is lehetett volna megfogalmazni! Nem mindenkit látok szivesen,ha mindenkivel egyformán bánnék senki nem lenne különleges! |
|
|
skymanBa'al-Hadad
2009. február 02. óta tag
4.761 hsz
|
#42 • 2012.01.05. 20:37 Bettyone írta:na,most,higy hazaértem,kicsit hosszabb kommentet írok.
1.jezzahun, egy oylan blogot írtál,amivel valószínűleg megint sok embert megbántasz,vagy mgadra haragítasz
2.ha valaki megteheti,akkor vegyen olyan kocsit,amilyet akar,semmi közünk hozzá
3.nem az úgynevezett "pénzes emberek",vagy hogy is fogalmaztál,szóval nem ők azok,akik azért veszik a dolgokat,hogy kimutassák,hogy van pénzük.ezt általában a középosztály felső rétege csinálja,hogy azt mutassa kifelé,hogy a felső réteghez tartozik
asszem ennyit akartam így hirtelen Big like A számítógép minden kivánságunkat teljesíti. A kívánságokkal csupán egyetlen gond van: kettes számrendszerben kell kérni! |
|
|
skymanBa'al-Hadad
2009. február 02. óta tag
4.761 hsz
|
#41 • 2012.01.05. 20:36 Vendég írta:Terepen pont a nagy nyomatékkal lehet elásni az autót, ráadásul további hátrány a diesel motorok nagy tömege is, ami jelentősen rontja a jármű terepképességét. Én dolgoztam sokat erőgépekkel, amelyeknél pont az a lényeg, hogy ne rugja meg magát a kerék ha laza talajra ér, mert ha kirugja maga alól a talajt akkor vége. A tömeg megint kell, hiszen ha nincs súly a keréken akkor is könnyen kipörög, lásd mondjuk lada A számítógép minden kivánságunkat teljesíti. A kívánságokkal csupán egyetlen gond van: kettes számrendszerben kell kérni! |
|
|
marcoGC Imperator
2001. január 20. óta tag
22.361 hsz
|
#40 • 2012.01.05. 19:08 Vendég írta:Terepen pont a nagy nyomatékkal lehet elásni az autót, ráadásul további hátrány a diesel motorok nagy tömege is, ami jelentősen rontja a jármű terepképességét. Nekem speciel még egyszer sem sikerült elásnom a verdát, pedig volt ez tengerparton, homokdűnén, sárban, vízben, rengeteg helyen... A jövőt azok határozzák meg, akik hajlandók azt formálni. |
|
|
Vendég
|
#39 • 2012.01.05. 19:02 skyman írta:Ez így van marco, és mivel a dizelnek alacsonyabb az alapjárata, sokkal jobb vele terepen menni.
Ha benzinessel mész földes úton akkor két választásod van vagy 1 es és nyomod neki, vagy másodikba alapjárat és nyomod a féket
Egy dizelautó meg csodásan elbattyog mondjuk kettes alapjáraton Terepen pont a nagy nyomatékkal lehet elásni az autót, ráadásul további hátrány a diesel motorok nagy tömege is, ami jelentősen rontja a jármű terepképességét. |
|
|
Vendég
|
#38 • 2012.01.05. 18:02 Nagyon jól mondtad Bettyone! |
|
|
Cpt_NihilÜberbrutál
2011. február 19. óta tag
846 hsz
|
#37 • 2012.01.05. 17:50 Bettyone írta:na,most,higy hazaértem,kicsit hosszabb kommentet írok.
1.jezzahun, egy oylan blogot írtál,amivel valószínűleg megint sok embert megbántasz,vagy mgadra haragítasz
2.ha valaki megteheti,akkor vegyen olyan kocsit,amilyet akar,semmi közünk hozzá
3.nem az úgynevezett "pénzes emberek",vagy hogy is fogalmaztál,szóval nem ők azok,akik azért veszik a dolgokat,hogy kimutassák,hogy van pénzük.ezt általában a középosztály felső rétege csinálja,hogy azt mutassa kifelé,hogy a felső réteghez tartozik
asszem ennyit akartam így hirtelen Azt hiszem, rátapintottál a lényegre Akinek nem inge, az ne is egyék! |
|
|
BettyoneMessiás
2009. május 27. óta tag
1.173 hsz
|
#36 • 2012.01.05. 17:47 na,most,higy hazaértem,kicsit hosszabb kommentet írok.
1.jezzahun, egy oylan blogot írtál,amivel valószínűleg megint sok embert megbántasz,vagy mgadra haragítasz
2.ha valaki megteheti,akkor vegyen olyan kocsit,amilyet akar,semmi közünk hozzá
3.nem az úgynevezett "pénzes emberek",vagy hogy is fogalmaztál,szóval nem ők azok,akik azért veszik a dolgokat,hogy kimutassák,hogy van pénzük.ezt általában a középosztály felső rétege csinálja,hogy azt mutassa kifelé,hogy a felső réteghez tartozik
asszem ennyit akartam így hirtelen |
|
|
jezzahunNagymester
2011. december 06. óta tag
2.231 hsz
|
#35 • 2012.01.05. 15:09 Vendég írta:A hang az lehet hogy szebb, bár attól függ, kinek mi jön be. Én például nagyon utálom a hangos autókat. Egy dízel, még ha traktoros is a hangja, sokkal halkabb tud lenni...
Pörgésben nincs tapasztalatom... csak egy példa:
Egy dízel autó naggyából 5 ezres fordulatot tud..
ez a normális..
Még a benzine autók már 6500 tól a csilagos égig..
Pl:
Fater 1997-es honda civic type r-je 8000-8500ig pörög fel..
honda s2000: 9000-es fordulat...
szóval egy remek hang máris élvezetesebbé teszi az autókázást Nem a Sith a gonosz hanem a Jedi!! |
|
|
Vendég
|
#34 • 2012.01.05. 15:06 A hang az lehet hogy szebb, bár attól függ, kinek mi jön be. Én például nagyon utálom a hangos autókat. Egy dízel, még ha traktoros is a hangja, sokkal halkabb tud lenni...
Pörgésben nincs tapasztalatom... |
|
|
jezzahunNagymester
2011. december 06. óta tag
2.231 hsz
|
#33 • 2012.01.05. 15:02 Vendég írta:Senki nem akar megváltoztatni szerintem. Csak nem mondod el, mitől jobb a benzines. Bár írtad hogy a nagy hang meg a pöfögés, de szerintem ez édeskevés.
Ésszerűen nem mondod el miért jobb pedig szerintem ez másokat is érdekel. Skyman például mondta hogy a nyomaték miatt jobb szerinte. Szebb hang, pörgősebb motor, ez a két dolog már elég.. Nem a Sith a gonosz hanem a Jedi!! |
|
|