#27 • 2013.05.25. 15:20 Sokkal jobb lett mint az első rész! | |
| |
#26 • 2013.05.25. 11:54 Vendég írta: Jó lenne egy magyarítás hozzá... Azt még megvárom! | |
| |
#25 • 2013.05.25. 11:37 Jó lenne egy magyarítás hozzá... Azt még megvárom! | |
| |
#24 • 2013.05.25. 10:47 Vendég írta: Hali!
Ha nem játszottam az első résszel, akkor érdemes azzal kezdeni?Arra gondolok, hogy tudni fogom e követni az egész történetet, és nem lesznek-e utalások benne az előző részre | |
| |
#23 • 2013.05.25. 10:20 Hali!
Ha nem játszottam az első résszel, akkor érdemes azzal kezdeni?Arra gondolok, hogy tudni fogom e követni az egész történetet, és nem lesznek-e utalások benne az előző részre | |
| |
#22 • 2013.05.24. 21:50 Vendég írta: A játék elején felvillan a szokásos Nvidia logó, hogy azon a legjobb játszani, tehát arra a kártyára optimalizálták legjobban. Nálam minden probléma nélkül fut a megfelelő beállításokkal. | |
| |
#21 • 2013.05.24. 21:39 A játék elején felvillan a szokásos Nvidia logó, hogy azon a legjobb játszani, tehát arra a kártyára optimalizálták legjobban. Nálam minden probléma nélkül fut a megfelelő beállításokkal. | |
| |
#20 • 2013.05.24. 00:23 Nvidia kártyával próbálta valaki? Nem merem megvenni mert állítólag **** vele. | |
| |
#19 • 2013.05.23. 22:18 A kritikával nagyrészt egyet értek, viszont van 1-2 dolog amivel nem. Számomra az első réz az sokkal félelmetesebb volt, sötétebb hangulattal. Egy két állomáson olyan virágzás volt, mintha nem is egy kényszer élettér lenne az az embereknek.
A terek szűkösségével sem tudok egyet érteni. Néhol akkora terek voltak még a metróban is, hogy nem egyszer gondolkoztam el azon, h tényleg ilyen komoly rendszer van egy metró hálózatban? Az viszont teljesen igaz, hogy szinte megváltás volt a felszínről visszatérni a föld alá, ezt nagyon eltalálták. Bár a játék során egyszer sem próbáltam ki, hogy egy térben az összes fényforrást kioltom, de itt nem tapasztaltam olyan erőteljes elsötétülést, mint az első részben, ahol volt olyan, h mindent kilőttem és szidtam magam utána, mert semmit nem láttam. A harcrendszerrel egyet tudok érteni, és még annyi kiegészítést hozzá, hogy az elég érdekes, hogy a monsztákba akár egy fél tárat is bele lehet lőni mire meghalnak, ellenben egy dobókéssel már hullanak. Összességében: A történet nagyon jó lett, teljesen magával ragadt (nagy öröm még, hogy a játékban el lett rejtve, h hamarosan érkezik a következő Metro könyv). A hangulat kevésbé sötét, és félelmetes, de azért 1-2 résznél vártam 4-5 percet mire tovább mentem. Az MI nevetségesen gagyi, ami az élményből egy kicsit elvett, de azért nem túl sokat. A harcok teljesen jók, dinamikusak, és a boss harcok is egész jók lettek. Nekem 9,5/10 | |
| |
#18 • 2013.05.23. 16:57 azért nekem jobban bejön bármelyik stalkernél és a metro 2033-nál is.. Nem a Sith a gonosz hanem a Jedi!! | |
| |
#17 • 2013.05.23. 15:36 Atmoszféra nagyon durva! Nem is tudom melyik játékba tudtam legutóbb ennyire beleélni magam... | |
| |
#16 • 2013.05.23. 14:15 Vendég írta: Még csak az elején vagyok, de egyelőre nem jön be a játék, pedig az előzetes videók meghozták a kedvem hozzá, tetszett az előző rész is, a S.T.A.L.K.E.R. sorozat pedig nagy kedvencem. Sajnos azt tapasztalom itt is, mint a legtöbb modern játéknál. A játékmenet sekélyes, minden leegyszerűsödött, megnőtt az interaktív átvezetők száma, mert a fejlesztők / kiadók azt hiszik ez egy film...
Nem vártam nagy szabadságot, de az első órában annyira korlátozott, és szkriptelt a játék hogy teljesen elment tőle a kedvem. Idáig minden helyszín egy szűk folyosóhoz hasonlít, de nem azért mert a metróban járunk... mindenütt ott vannak a végsőkig kidolgozott részletek, akármerre fordulunk, de ezek csak díszletek. Bemennék az egyik nyitott ajtón, hogy szétnézzek a szobában, erre az utamat állja egy 30 cm magas bőrönd (!!!). Elmennék a másik irányba is, de ott meg a nyílt ajtónál ütközök láthatatlan falba. Aztán haladok tovább, nézem a háttérben tevékenykedő NPC-ket, de az egész csak egy illúzió, mintha a kirakatot bámulnám. Megkapom az első feladatomat, elindulok, de a nyílt ajtón nem tudok kimenni - láthatatlan fal. Aztán rájöttem hogy egy másik ajtón kell bemennem. Megyek tovább a társammal a felszín felé, majd egyszer megszólal, hogy jobbra forduljak, mert a bal irány zsákutca. Kb. ezt érzem az egésszel kapcsolatban. Még a felszínre érve is csak egy keskeny egyirányú ösvényt követünk, legyen bármilyen gyönyörű és atmoszferikus is a grafika. Ezen kívül a játék folyamatosan mesterségesen korlátoz. Pl. azt még megérteném hogy a fegyvert nem engedik használni olyan helyeken ahol szövetséges NPC-k vannak, de még ugorni, futni se tudok, sőt még a zseblámpát is csak akkor használhatom amikor a játék kiírja a tutorial-nál hogy nyomj F-et... Remélem a későbbiekben csökken az előre leprogramozott "filmszerű" jelenetek, és csőpályák száma és megszűnik a játékos mesterséges korlátozása, ha nem, baromi nagy csalódás lesz a játék. And we shall know no fear | |
|
A Game Channel a gaming élet híreiről, a videójátékokról, fejlesztésekről és egyéb érdekességekről számol be Neked. Az XboxSX, a PS5, a Switch és a PC mellett a Vita, a 3DS, a lastgen és mobil hírek is helyet kapnak. Ezen kívül folyamatosan játékteszteket, exkluzív anyagokat, mozifilm kritikákat találsz nálunk!