Mass Effect 2

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 2 a(z) 2 -ból
Vopi profilja, adatai

Vopi

Haladó
2009. november 23. óta tag
81 hsz
#10 • 2010.02.09. 23:08
Mindig van és lesz olyan, hogy szebb ez meg az, de szerintem erről felesleges vitázni. Nem csak a grafika jellemez egy játékot. A ME2 pedig összességében egy 10 pontos game.
Lac profilja, adatai

Lac

Polihisztor
2008. augusztus 09. óta tag
1.991 hsz
#9 • 2010.02.09. 21:58
Shade írta:
Hát sztem akkoris lehetne még szebb. Láttam mireképes az Unrealengine...cryengine-t is leverné. De hamár zártabb tereket tettek bele én biztos, hogy engettem volna a jobb grafikát.
Lehet, hogy szép, de a CryEngine-t azért nem nyomja le (bocs, de nagy Crysis b*zi vagyok, szal az életem árán is védem a játékot)
And she may cry but her tears will dry when I hand her the keys to a shiny new Australia
Shade profilja, adatai

Shade

GC Imperator
2009. június 14. óta tag
5.608 hsz
#8 • 2010.02.09. 21:44
Hát sztem akkoris lehetne még szebb. Láttam mireképes az Unrealengine...cryengine-t is leverné. De hamár zártabb tereket tettek bele én biztos, hogy engettem volna a jobb grafikát.
Vopi profilja, adatai

Vopi

Haladó
2009. november 23. óta tag
81 hsz
#7 • 2010.02.09. 21:41
Fuck that szűk hely, ez a játék brilliáns lett!
Lac profilja, adatai

Lac

Polihisztor
2008. augusztus 09. óta tag
1.991 hsz
#6 • 2010.02.09. 06:49
Értem én, és igazat adok neked. Csak kicsit frusztrál a dolog, hisz a játék eddig is gyönyörű volt, de azáltal, hogy javítottak a grafikán, kénytelenek voltak bevezetni a szűk helyszíneket. Ez az, ami nagyn gáz.

Elismerem én a konzolokat (PS3-at mondjuk nem próbáltam még), s szeretek is boxon játszani (bár még mindig azt mondom, hogy FPS-t lehetetlen rajta), ami most mérgel, az egyedül ez a szűk helyes dolog.
And she may cry but her tears will dry when I hand her the keys to a shiny new Australia
Yoyo profilja, adatai

Yoyo

Hiperaktív
2008. február 18. óta tag
341 hsz
#5 • 2010.02.09. 01:16
Mondhatod, hogy fuck that xbox, de nem feltétlenül van igazad. A Mass Effect eredetileg erre a platformra készült, s csak később vándorolt át PC-re, így ha nem lenne multiplatform, sose ismerted volna meg. Amit változtattak rajta, pl. a harcrendszert, azt játékos feedback alapján készítették el, és nagyon jó a változás. Tölténykeresgélés tényleg gáz, de annyira azért nem, hogy különösebben számítson. A töltőképernyők a liftek helyett kerültek be, és vannak annyira stílusosak, hogy lekösse a figyelmedet. A mako nekem is hiányzott, de rengeteg király mellékküldetés van, szerte az univerzumban, ami miatt a felfedezés öröme azért valamennyire megmaradt.. A fuck the xbox témáról meg annyit, hogy szídhatod, de amíg nem építettél ki vele szorosabb kapcsolatot, addig nincs rá komoly indokod. Ha adnál a konzoloknak esélyt, akkor rájönnél, hogy sok mindenben nem érik ugyan utol a PC-t, de rengeteg előnyük van, és fillérekbe kerülnek egy komolyabb számítógéphez képest. Nem beszélve arról, hogy sok olyan game van rájuk, amik PC-n valamiért nem működnének túl jól.. persze ez vica versa igaz. De az már csak a konzolokról mondható el, hogy jelenleg életben tartják a játékipart, mert a konzolosok jóval többen áldoznak pénzt játékokra, mint a PC-sek. Lehet, hogy itt az oldalon sokan tartoznak ahhoz a szűk csoporthoz, akik megveszik a játékokat, de általában nem ez a jellemző sajnos. A játékfejlesztőknek pedig kompromisszumokat kell kötniük, ha életben akatrnak maradni, s ezért lettek a legtöbb játék célplatformjai a konzolok. Ezt persze nem támadásnak szántam, csupán szerettem volna más szemszögből is megmutatni a dolgokat.
yoyo
Lac profilja, adatai

Lac

Polihisztor
2008. augusztus 09. óta tag
1.991 hsz
#4 • 2010.02.08. 23:27
Na most mondom azt, hogy fuck that Xbox! Az első részben imádtam hatalmas tereket, azt, hogy nekünk kellett felfedezni minden egyes zugot, s ehhez csak ritkán kellett töltenie a játéknak, akkor is csak max. 20 másodpercet. Erre itt kapunk szűk tereket, zéró felfedezési lehetőséget, rengeteg töltést, s mindezt azért, mert gyenge az egyik platform. Ugyanez lesz a CryEngine következő verziójával is. Ezt neked multiplatformitás...

Szintén elég gáznak találom a szerepjátékos elemek eltávolítását, és a töltények keresgélését. Nem tudom miért kellett rajta változtatni, de így első olvasásra nagyon nem jön be a dolog.

Tetszik viszont az alapfelállás (elpusztult Normandia, halott főhős, Cerberus társaság újboli felbukkanása), s az, hogy a mentéseinket használhatjuk a folytatásban. Nyerő ötlet volt ezt implantálni a játékban (sajnálom, hogy a KotOR 2-nél erre nem volt lehetőség).

Sajnálom, hogy kieesett a bolygók felfedezésének öröme (mennyire imádtam a Mékóval vándorolgatni, ősi Protián romok után kutatni stb.)

A sztorira azonban baromira kiváncsi vagyok. A Pusztítók visszatérése, a társaink jövője, a tetteink következményei...
Remélem hamarosan megírhatom a saját tapasztalataim is.
And she may cry but her tears will dry when I hand her the keys to a shiny new Australia
marco profilja, adatai

marco

GC Imperator
2001. január 20. óta tag
22.274 hsz
#3 • 2010.02.08. 21:27
Shade írta:
Mondjuk ennél szebb is lehetne, csak nemakarnak akkora gépigényt.
A boxnak a határait feszegették, az biztos.
A jövőt azok határozzák meg, akik hajlandók azt formálni.
Shade profilja, adatai

Shade

GC Imperator
2009. június 14. óta tag
5.608 hsz
#2 • 2010.02.08. 21:15
Mondjuk ennél szebb is lehetne, csak nemakarnak akkora gépigényt.
Shade profilja, adatai

Shade

GC Imperator
2009. június 14. óta tag
5.608 hsz
#1 • 2010.02.08. 21:14
Persze hogy elképesztő látvány. Unreal Engine!
1 2 a(z) 2 -ből
marco profilja