Masahiro Sakurai szerint sablonos a lövölde játékok vezérlése

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 a(z) 1 -ból
#2 • 2010.06.29. 22:03
[Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!]
Lac profilja, adatai

Lac

Polihisztor
2008. augusztus 09. óta tag
1.991 hsz
#1 • 2010.06.29. 18:43
De ez miért is baj? Kontrollerrel alapból nehézkes FPS-t tolni - ha undok lennék, PC-s lévén azt mondanám, hogy szimplán xar -, és nem értem, hogy miért kellene variálni egy jól megszokott formulát. Nem örülnék én sem, ha egyik pillanatban még a billentyűzeten a WASD szolgáltatná a mozgást, a másikban meg az OKLÉ kombináció.

"csak a történetre és a grafikára figyelnek oda" - ezzel mi a baj? Az FPS-ek mindig is a technikai innovációkról szóltak, és ez így van rendjén. Az esetek legnagyobb részében az ilyen típusú játékok miatt lettek létrehozva a népszerű grafikus engine-ek, amiket később más kategóriájú játékok is átvettek. Unreal/Gears of War, CryEngine/Aion stb.

Ha egy FPS gyönyörű, jók a hangok, király a sztori és a játékmenet, akkor egye fene, szívesen játszom vele, valahogy csak kibírom innovatív irányítás nélkül is...
And she may cry but her tears will dry when I hand her the keys to a shiny new Australia
1 a(z) 1 -ből
Dav2377 profiljamarco profilja