Marvels Spider-Man - Ez egy lehúzás

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 a(z) 1 -ból
DrThezeus profilja, adatai

DrThezeus

Haladó
2018. október 06. óta tag
105 hsz
#9 • 2018.10.19. 19:16
Yanez írta:
Nem olvastam el a teljes írást, mert tervben van a játék és nem szeretnek szpojlerekbe botlani. No de miért is írok ide? Mert már teli öklendeztem egy raklapnyi vödröt attól a hozzáállástól, amikor az emberek egy játék értékét annak szavatosságával merik. Ez baromi nagy hülyeség gyerekek! Ha jó egy game és elejétől végéig feledhetetlen élményt okoz, akkor teljesen mindegy, hogy 10 vagy 1000 óra, mert a minősége és az élmény amit adott, mindenképp megérte a pénzt! Az már csak ráadás, ha egy-egy game hosszabb az átlagnál. Ez nem követelmény.

A God of War egyes részeit pl 8 óra alatt is kilehet tolni. Akkor most rinyáljunk, hogy emiatt nem ér annyit amennyit? Jogos lenne a bőgés, ha 2-3 órát kínálna némely stuff, de nem erről van szó. Egy játék értékének felmérésénél mindent számításba kell vennünk. Pl sztori, vizualitás, játékmenet, szinkron, zenék, szavatosság, játékmechanika, stb. Plusz azt is figyelembe kell vennünk ezeknél, hogy pl milyen műfajt képvisel az adott produktum. Aki egy dolog miatt lehúz egy teljes játékot, annak annyit ér a véleménye, mint erdőtűz ellen a pisálás.

Mellesleg nem kell ide a hype, elég olvasgatni a teszteket és a játékosok véleményét, és máris nyilvánvalóvá válik, hogy valóban hájpolt anyagról beszélünk-e. mosolygó smiley
Ha jól látom, nagyjából egy véleményen vagyunk akkor, ami a játékok pusztán a hossz alapján történő megítélését jelenti. Nekem ennek a módszernek a hiányosságaira a kedvenc példám a Spec Ops: The Line esete. Az ugye egy igen rövid játék, ami ráadásul szerintem csak először üt, de akkor valami brutálisat, így újrajátszani sem igen lehet, mégis, egy pillanatig nem érzeztem úgy, hogy ablakon kidobott pénz lenne az az összeg, amit rá költöttem (azt hiszem, 30 euróért vettem, de 60-at is simán adnék érte), mert egyszerűen olyan élményt adott, amit szerintem sosem fogok elfelejteni.
Ha nagyon giccsesen akarnék fogalmazni, talán még azt is mondanám, hogy ha egy játék megérte a pénzét, akkor azt az ember nem tudja, hanem érzi a szívében, amikor végigvitte a cuccot. De félek, ez már tényleg a nagyon szirupos része a dolognak, a lényeg, hogy pusztán kilóra leírni egy játékot szerintem is átgondolatlanság.
DrThezeus profilja, adatai

DrThezeus

Haladó
2018. október 06. óta tag
105 hsz
#8 • 2018.10.19. 19:09
Marduk írta:
Lehet ez nem lesz professzionális vélemény, de szerintem 20 akciódús óra 60 dollárért megéri szerintem. Főleg, hogy pl. anno a Portal 2 sem volt olcsóbb, és az körülbelül 10-15 órányi játékidőt ölelt fel, ha csak a singleplayert nézzük. Azt is figyelni kell, hogy a játéknak mennyi újrajátszhatósági értéke van. Röviden tömören egy játékot el lehet nyújtani felesleges és/vagy alacsonyabb minőségű anyaggal, de szerintem ez a rosszabb, mert ilyenkor csak szimplán unalmassá válik a játék.

Illetve, szerintem csak azért érzik lehúzásnak, mert a játék lehet élvezetes, és annyira beszívja a játékost, hogy hamar véget ér. Én a Jak 2. és 3. részével voltam így, hogy annyira akciódús volt a játék, hogy már azt vettem észre legtöbbször, hogy mindjárt vége. röhögő smiley
Én is így vagyok ezzel, főleg, ha figyelembe vesszük, hogy akár többször is végig lehet vinni az adott játékot, a Spider-Man szerintem pedig pont az a cím, ami elé csak leül az ember még egyszer minimum, mert van egy nagyon erős hangulata, ami könnyedén beránt, és észre se lehet venni, ahogy telik az idő. Ami pedig a bővebb témát illeti, én is úgy vagyok ezzel, hogy inkább legyen valami kicsit tömörebb és kompaktabb, de ütős, semmint szórják tele mindenféle felesleges résszel, hogy így dobjanak kicsit a végigjátszás idején.
Yanez profilja, adatai

Yanez

Messiás
2013. június 10. óta tag
1.146 hsz
#7 • 2018.10.19. 16:50
Nem olvastam el a teljes írást, mert tervben van a játék és nem szeretnek szpojlerekbe botlani. No de miért is írok ide? Mert már teli öklendeztem egy raklapnyi vödröt attól a hozzáállástól, amikor az emberek egy játék értékét annak szavatosságával merik. Ez baromi nagy hülyeség gyerekek! Ha jó egy game és elejétől végéig feledhetetlen élményt okoz, akkor teljesen mindegy, hogy 10 vagy 1000 óra, mert a minősége és az élmény amit adott, mindenképp megérte a pénzt! Az már csak ráadás, ha egy-egy game hosszabb az átlagnál. Ez nem követelmény.

A God of War egyes részeit pl 8 óra alatt is kilehet tolni. Akkor most rinyáljunk, hogy emiatt nem ér annyit amennyit? Jogos lenne a bőgés, ha 2-3 órát kínálna némely stuff, de nem erről van szó. Egy játék értékének felmérésénél mindent számításba kell vennünk. Pl sztori, vizualitás, játékmenet, szinkron, zenék, szavatosság, játékmechanika, stb. Plusz azt is figyelembe kell vennünk ezeknél, hogy pl milyen műfajt képvisel az adott produktum. Aki egy dolog miatt lehúz egy teljes játékot, annak annyit ér a véleménye, mint erdőtűz ellen a pisálás.

Mellesleg nem kell ide a hype, elég olvasgatni a teszteket és a játékosok véleményét, és máris nyilvánvalóvá válik, hogy valóban hájpolt anyagról beszélünk-e. mosolygó smiley
Az élet túl rövid ahhoz, hogy még ezt is olvasd.
Marduk profilja, adatai

Marduk

GC Imperator
2009. június 16. óta tag
6.142 hsz
#6 • 2018.10.19. 15:51
Lehet ez nem lesz professzionális vélemény, de szerintem 20 akciódús óra 60 dollárért megéri szerintem. Főleg, hogy pl. anno a Portal 2 sem volt olcsóbb, és az körülbelül 10-15 órányi játékidőt ölelt fel, ha csak a singleplayert nézzük. Azt is figyelni kell, hogy a játéknak mennyi újrajátszhatósági értéke van. Röviden tömören egy játékot el lehet nyújtani felesleges és/vagy alacsonyabb minőségű anyaggal, de szerintem ez a rosszabb, mert ilyenkor csak szimplán unalmassá válik a játék.

Illetve, szerintem csak azért érzik lehúzásnak, mert a játék lehet élvezetes, és annyira beszívja a játékost, hogy hamar véget ér. Én a Jak 2. és 3. részével voltam így, hogy annyira akciódús volt a játék, hogy már azt vettem észre legtöbbször, hogy mindjárt vége. röhögő smiley
https://sotetanyag.wordpress.com/
fighterlaci profilja, adatai

fighterlaci

GC Imperator
2017. március 11. óta tag
5.905 hsz
#5 • 2018.10.19. 15:03
Nyilván nagyon pontosan ki volt az kalkulálva, mit hogy mennyi ideig, mert kellenek a DLC-k és kell a folytatás is. Szerintem optimális sajnos a mai világban. szomorú smiley
DrThezeus profilja, adatai

DrThezeus

Haladó
2018. október 06. óta tag
105 hsz
#4 • 2018.10.19. 14:22
Hellblade írta:
Nagyobb a füstje mint a lángja.Sajnos manapság ritka a jó offline játék,és ha jön valami single player,azt hajlamosak túlmagasztalni..

Én mondjuk többre néztem volna ezzel a grafikával egy új gengszterjátékot..vagy fantasyt..
Ez is egy nagyon érdekes nézőpont, és simán el tudom képzelni, hogy van is benne valami (néhány jövőre érkező PS4 exkluzív cím körülötti felhajtást én se tudok hova tenni, de akkor könnyen lehet, hogy egyszerűen az egyjátékos mivoltuk miatt várják őket ennyire), de én azon a véleményen vagyok, hogy a Spider-Man felnőtt a hype-hoz. Pedig eleinte én is féltem tőle, hogy nem lesz olyan jó, de szerintem egy igen erős alkotás született így is. Pedig én a multis játékokkal is remekül elvagyok, ezért nem hiszem, hogy az egyjátékos kampány utáni vágy ködösíti el a szememet. Bár most, hogy mondod, a Twitteren eléggé elszaporodtak azok az üzenetek, amik a játéknak azt a tulajdonságát tartották a legtöbbre, hogy single player, ez pedig nem biztos, hogy a legegészségesebb hozzáállás.
DrThezeus profilja, adatai

DrThezeus

Haladó
2018. október 06. óta tag
105 hsz
#3 • 2018.10.19. 14:15
Direktor írta:
Nagyon minőségi blog ismét, gratula!

Szerintem nem lett rövid, a legtöbb játék sajnos sokkal rövidebb. Maga az élmény, a sandbox világ, a rengeteg apróság miatt pedig kiemelkedik a mezőnyből. Szerintem.
Örülök, hogy tetszett.
A játékról, illetve annak hosszáról pedig ha jól látom, akkor nagyjából egyezik a véleményünk. Én ugye eleinte még féltem tőle, hogy nem nő fel a körülötte csapott hírveréshez, de már az első percekben berántott a hangulata az egésznek.
#2 • 2018.10.19. 13:48 • Ez a hozzászólás szerkesztve lett ekkor: 2018.10.19. 14:03
[Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!]
Direktor profilja, adatai

Direktor

Ba'al-Hadad
2017. március 07. óta tag
3.928 hsz
#1 • 2018.10.19. 13:05
Nagyon minőségi blog ismét, gratula!

Szerintem nem lett rövid, a legtöbb játék sajnos sokkal rövidebb. Maga az élmény, a sandbox világ, a rengeteg apróság miatt pedig kiemelkedik a mezőnyből. Szerintem.
1 a(z) 1 -ből
Kisember001 profiljamarco profiljaDav2377 profilja