soamiAktív
2019. március 19. óta tag
175 hsz
|
#16 • 2021.05.20. 09:58 Grifid írta:Vágod, hogy akkor vagy túl rövid a játék, vagy nincs is értelme elkezdeni, ha egyhuzamban kell végig vinni? Senki nem kötelez rá, hogy megvedd ez ennek a műfajnak a sajátossága, ez van ezt kell szeretni ha nem lesz sikeres pénzügyileg megbukik mint a days gone, de attól még ez ugyanúgy egy rouglike játék marad, mint az összes többi több ezer hasonló típusú játék . |
|
|
GrifidHiperaktív
2020. december 17. óta tag
256 hsz
|
#15 • 2021.05.19. 09:07 totyak írta:Nem mondanám azt, hogy nem műxik, csak nem úgy, ahogy megszoktuk. Ez egy ilyen elképzelésű játék lett, lényegében ez a nehezítés. Persze nem kell, hogy mindenkinek tetsszen, meg végül is lehet, hogy beleteszik a bárhol menthetsz opciót. Nem a bárhol mentés a lényeg, hanem szegmens mentés kell bele, automatikusan kilépéshez.
Persze megmaradhat a megdöglesz kezded elölről, de ha nem döglesz meg és folytatni akarod ne keljen már a legelejéről újra tolni. |
|
|
GrifidHiperaktív
2020. december 17. óta tag
256 hsz
|
#14 • 2021.05.19. 09:04 soami írta:Rougelike vágod mit jelent? Semmi probléma nincsen a játékkal, szimplán ennél a műfajnál nincs mentés és elölről kezded minden egyes alkalommal ez a lényege, csak eddig a tripla a piacon nem volt ilyen játék. Vágod, hogy akkor vagy túl rövid a játék, vagy nincs is értelme elkezdeni, ha egyhuzamban kell végig vinni? |
|
|
soamiAktív
2019. március 19. óta tag
175 hsz
|
#13 • 2021.05.19. 06:34 Grifid írta:Ok.
De, "Jelenleg az egyetlen módja annak, hogy a játék során megőrizzük az előrehaladásunkat".
Tehát valami nem müxik. Rougelike vágod mit jelent? Semmi probléma nincsen a játékkal, szimplán ennél a műfajnál nincs mentés és elölről kezded minden egyes alkalommal ez a lényege, csak eddig a tripla a piacon nem volt ilyen játék. |
|
|
totyakGC Imperator
2009. november 29. óta tag
33.547 hsz
|
#12 • 2021.05.17. 11:42 Grifid írta:Ok.
De, "Jelenleg az egyetlen módja annak, hogy a játék során megőrizzük az előrehaladásunkat".
Tehát valami nem müxik. Nem mondanám azt, hogy nem műxik, csak nem úgy, ahogy megszoktuk. Ez egy ilyen elképzelésű játék lett, lényegében ez a nehezítés. Persze nem kell, hogy mindenkinek tetsszen, meg végül is lehet, hogy beleteszik a bárhol menthetsz opciót. Aki a GTA-t szereti, rossz ember nem lehet. |
|
|
GrifidHiperaktív
2020. december 17. óta tag
256 hsz
|
#11 • 2021.05.17. 09:20 totyak írta:Mintha azt olvastam volna az itteni tesztben (nem biztos, nem emlékszem pontosan), hogy egy-egy pályaszakasz végét megjegyzi, tehát nem az van, hogy leülsz, ledarálod a játék felét, de el kell menned és a játékból való kilépés miatt kezdheted elölről. Ok.
De, "Jelenleg az egyetlen módja annak, hogy a játék során megőrizzük az előrehaladásunkat".
Tehát valami nem müxik. |
|
|
totyakGC Imperator
2009. november 29. óta tag
33.547 hsz
|
#10 • 2021.05.17. 06:54 Grifid írta:Aha, de ha nem jegyzi meg a játék hogy hol tartottál és gyakorlatilag halálként értelmezi a kilépést. Akkor mi értelme? Mintha azt olvastam volna az itteni tesztben (nem biztos, nem emlékszem pontosan), hogy egy-egy pályaszakasz végét megjegyzi, tehát nem az van, hogy leülsz, ledarálod a játék felét, de el kell menned és a játékból való kilépés miatt kezdheted elölről. Aki a GTA-t szereti, rossz ember nem lehet. |
|
|
GrifidHiperaktív
2020. december 17. óta tag
256 hsz
|
#9 • 2021.05.16. 20:23 totyak írta:Annyira nem ismerem a játékot, csak itt olvastam a tesztet róla, meg egy-két rövid videót néztem, de itt ugye éppen az a lényeg, hogy a játékos halálakor megváltozik az egész pálya és minden felszerelését elveszíti. Ha eleve erre a koncepcióra épül a játék, akkor ezt pont megölik azzal, ha hagyják menteni bárhol a játékost. Nyilván így is 120x meghal majd mindenki játék közben, de fogja és visszatölti az előző állást, ahol minden fegyvere megvan és már tudja, hogy hol kell figyelnie, mert ott halt meg. Sokkal könnyebb lesz átjutni a pályákon.
Én azt mondom, hogy nem csináltak titkot a fejlesztők ebből a dologból, tudvalevő volt, hogy így fog működni a játék, aki így megvette és béna hozzá, az később ne picsogjon! Aha, de ha nem jegyzi meg a játék hogy hol tartottál és gyakorlatilag halálként értelmezi a kilépést. Akkor mi értelme? |
|
|
soamiAktív
2019. március 19. óta tag
175 hsz
|
#8 • 2021.05.16. 19:55 januspannonius írta:Érdekes ez a mentés dolog ennél a játéknál. Mi érdekes van benne? Csomó roguelike játék így működik |
|
|
|
#7 • 2021.05.16. 16:24 Érdekes ez a mentés dolog ennél a játéknál. Sebemet külső hadi ellenség nem ütötte, Ámde a testvérharc taposott le reám, a kegyetlen. |
|
|
totyakGC Imperator
2009. november 29. óta tag
33.547 hsz
|
#6 • 2021.05.16. 14:30 muki írta:Na igen, ebben van valami... Viszont ott van mellette, hogy az elgondolás eleve butaság volt. Biztos valami nagy újdonságot akartak, csak hülyeség lett belőle. Annyira nem ismerem a játékot, csak itt olvastam a tesztet róla, meg egy-két rövid videót néztem, de itt ugye éppen az a lényeg, hogy a játékos halálakor megváltozik az egész pálya és minden felszerelését elveszíti. Ha eleve erre a koncepcióra épül a játék, akkor ezt pont megölik azzal, ha hagyják menteni bárhol a játékost. Nyilván így is 120x meghal majd mindenki játék közben, de fogja és visszatölti az előző állást, ahol minden fegyvere megvan és már tudja, hogy hol kell figyelnie, mert ott halt meg. Sokkal könnyebb lesz átjutni a pályákon.
Én azt mondom, hogy nem csináltak titkot a fejlesztők ebből a dologból, tudvalevő volt, hogy így fog működni a játék, aki így megvette és béna hozzá, az később ne picsogjon! Aki a GTA-t szereti, rossz ember nem lehet. |
|
|
mukiGC Imperator
2008. október 24. óta tag
8.988 hsz
|
#5 • 2021.05.16. 12:56 totyak írta:Szerintem, ha alapból nem terveztek bele mentést, tartaniuk kellene magukat ehhez és nem meghajlani a nép sírása előtt. Na igen, ebben van valami... Viszont ott van mellette, hogy az elgondolás eleve butaság volt. Biztos valami nagy újdonságot akartak, csak hülyeség lett belőle. |
|
|