Crash Bandicoot N. Sane Trilogy (Switch, Xbox One, PC)

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 a(z) 1 -ból
totyak profilja, adatai

totyak

GC Imperator
2009. november 29. óta tag
33.547 hsz
#6 • 2018.07.18. 15:11
Nemrég kezdtem PC-n a játékot, az első epizóddal. Viszonylag könnyen haladok, de néha vannak idegesítő részek és idegesítő pályák. De mivel nem játszottam PS-en, nekem új az egész és igencsak tetszik is, minden hibája ellenére.
Aki a GTA-t szereti, rossz ember nem lehet.
Marduk profilja, adatai

Marduk

GC Imperator
2009. június 16. óta tag
6.142 hsz
#5 • 2018.07.08. 22:56
Gargameth írta:
Ezzel a játékstílussal csak manapság van gond, mivel sok gamer nem kedveli az error részt, hisz arra számítanak, hogy a normál játékmenet könnyen átvészelhető, és nem jellemzi azt az "NES Hard" nehézség. Ez leginkább az első Crash részre jellemző itt, ahol az error legtöbb esetben a rosszul kivitelezett játékmechanika miatt van, melynek hála nagyon egyszerű elrontani a gyakori precíziós ugrásokat, melyeknek hála hamar kiborulhat a bili.
Én csontig rágtam az eredetieket. A CB1-nek teljesen más volt az ugrás mechanikája, mint az azt követőknek, és a fejlesztők is nyilatkozták, hogy nem gondoltak bizonyos dolgokra a mechanika elkészítésénél. Mivel a CB1 különbözött későbbiektől mechanikusan, és a készítők a későbbi játékok mechanikáját vették alapul, ezért lehetett számítani arra, hogy a CB1 pályák (a régiben is elég nehezek) csöppet húzósabbak lesznek mint régebben. Persze ezt valamelyest kompenzálták vagy pontosan nem is tudom, mert az ékkövek megszerzéséhez nem kell a pályát úgy végigtolni, hogy nem halsz meg (igen, a régiben ez követelmény volt, persze a bónusz körök dobozai nem számítottak bele). Amit hallottam, hogy a híd pályák készítettek ki sok embert, meg persze a jó öreg Slippery Climb, ahol nagyon fontosak a precíziós ugrások, amik az új "hitboxoknak" hála nehezebbé váltak valamelyest, de meg kell hogy nyugtassam a közönséget, hogy az eredeti sem volt gyalog-galopp. röhögő smiley
https://sotetanyag.wordpress.com/
Direktor profilja, adatai

Direktor

Ba'al-Hadad
2017. március 07. óta tag
3.928 hsz
#4 • 2018.07.08. 21:49
De király hogy csináltatok neki saját tesztet, így jól rámutattok a különbségekre. mosolygó smiley Király lehet Switchen.
muki profilja, adatai

muki

GC Imperator
2008. október 24. óta tag
8.983 hsz
#3 • 2018.07.08. 21:43
Fura ezt látni más platformon. Nekem Crash mindig PS játék marad... wtf smiley
Gargameth profilja, adatai

Gargameth

Haladó
2017. március 02. óta tag
98 hsz
#2 • 2018.07.08. 21:41
Marduk írta:
Nem tudom, hogy a trial-and-error játékstílussal mi a baj manapság. Elég sok tesztnél ellövik ezt, de nem értem, hogy ez miért baj.
Ezzel a játékstílussal csak manapság van gond, mivel sok gamer nem kedveli az error részt, hisz arra számítanak, hogy a normál játékmenet könnyen átvészelhető, és nem jellemzi azt az "NES Hard" nehézség. Ez leginkább az első Crash részre jellemző itt, ahol az error legtöbb esetben a rosszul kivitelezett játékmechanika miatt van, melynek hála nagyon egyszerű elrontani a gyakori precíziós ugrásokat, melyeknek hála hamar kiborulhat a bili.
Marduk profilja, adatai

Marduk

GC Imperator
2009. június 16. óta tag
6.142 hsz
#1 • 2018.07.08. 18:25
Nem tudom, hogy a trial-and-error játékstílussal mi a baj manapság. Elég sok tesztnél ellövik ezt, de nem értem, hogy ez miért baj.
https://sotetanyag.wordpress.com/
1 a(z) 1 -ből
marco profilja