Gargameth írta:Ezzel a játékstílussal csak manapság van gond, mivel sok gamer nem kedveli az error részt, hisz arra számítanak, hogy a normál játékmenet könnyen átvészelhető, és nem jellemzi azt az "NES Hard" nehézség. Ez leginkább az első Crash részre jellemző itt, ahol az error legtöbb esetben a rosszul kivitelezett játékmechanika miatt van, melynek hála nagyon egyszerű elrontani a gyakori precíziós ugrásokat, melyeknek hála hamar kiborulhat a bili.
Én csontig rágtam az eredetieket. A CB1-nek teljesen más volt az ugrás mechanikája, mint az azt követőknek, és a fejlesztők is nyilatkozták, hogy nem gondoltak bizonyos dolgokra a mechanika elkészítésénél. Mivel a CB1 különbözött későbbiektől mechanikusan, és a készítők a későbbi játékok mechanikáját vették alapul, ezért lehetett számítani arra, hogy a CB1 pályák (a régiben is elég nehezek) csöppet húzósabbak lesznek mint régebben. Persze ezt valamelyest kompenzálták vagy pontosan nem is tudom, mert az ékkövek megszerzéséhez nem kell a pályát úgy végigtolni, hogy nem halsz meg (igen, a régiben ez követelmény volt, persze a bónusz körök dobozai nem számítottak bele). Amit hallottam, hogy a híd pályák készítettek ki sok embert, meg persze a jó öreg Slippery Climb, ahol nagyon fontosak a precíziós ugrások, amik az új "hitboxoknak" hála nehezebbé váltak valamelyest, de meg kell hogy nyugtassam a közönséget, hogy az eredeti sem volt gyalog-galopp.